niedziela, 1 czerwca 2014

First



Troszkę nie wiem od czego zacząć... Od dawna uwielbiam testować różne kosmetyki, a w szczególności przeznaczone do włosów. Jestem tak zwaną wymagającą włosomaniaczką, pragnącą dla swoich "kłaków" jak najlepiej ;D Poszukuję produktów, które nie są przeciętne czy też dobre, muszą być perfekcyjne, ale również tanie, bo nie lubię wydawać dużej ilości pieniędzy ;D
Jakiś czas temu prowadziłam podobnego bloga jednak przygotowania do matury nie pozwoliły mi na dalszą kontynuację. Kilka dni temu stwierdziłam, że zacznę wszystko od nowa. Chciałabym się zająć na poważnie testowaniem różnorakich produktów, a jak wiadomo osoby posiadające własną stronę mają łatwiej w tej branży ;)
Nie lubię kłamstwa i owijania w bawełnę więc wszystkie opinie jakie tu zobaczycie będą szczere do bólu.
Będę starała się pisać jak najczęściej, w miarę moich możliwości.
Mam nadzieję, że mogę liczyć na Waszą pomoc!

2 komentarze: