sobota, 21 czerwca 2014


Kochani! Dziś przygotowałam dla Was moje zakupy czerwcowe. Produkty te mam zamiar zużyć w następnym miesiącu.

   Włosy


1. Szampon Gliss Kur Ultimate Volume (bez sylikonów, włosy zniszczone) - produkt ten często gości na mojej półce. 
2. Odżywka Gliss Kur Ultimate Volume (bez sylikonów, włosy zniszczone)
3. Saszetki Biovax (maski do włosów, intensywna regeneracja)
4. Maska do włosów BingoSpa z ekstraktem drożdży (włosy tłuste i zniszczone)
5. Spray do włosów Sun Ozon posiadający filtry UV (będę starała się zużyć pod warunkiem, że pogoda się poprawi ;D)

Ciało

 

1. Antyperspiranty Dove (gofresh)
2. Nawilżające mleczko do ciała z Garniera (skóra normalna, z aloesem) - częsty gość ;D
3. Masło do ciała (papaja) z Bielendy
4. Peeling do ciała (arbuz) z Bielendy
5. Mgiełka nawilżająca do ciała citrus burst z firmy Avon (dostałam w prezencie) 

Twarz
       

1. Pomadka ochronna na słoneczne dni z firmy Isana (Rossmann)
2. Maska do twarzy kompres 4D Dermo Pharma

Zapomniałam kupić jeszcze kilka specyfików, które bez wątpienia pojawią się w lipcowym projekcie denko ;)




Jak u Was z produktami na nadchodzący miesiąc ? ;)

11 komentarzy:

  1. ja nie kupiłam tak dużo w tym miesiącu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym miesiacu kupiłam tylko maskę z bingospa, ale inną. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się sprawuje ? Bo ja jakoś jestem negatywnie nastawiona do tej mojej :(

      Usuń
    2. Powiem Ci, że nie wiem, bo na razie tylko ją kupiłam i czeka na swą kolej. :D

      Usuń
  3. Sporo nowości :) Mam to masło do ciała Papaja z Bielendy i bardzo je polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam dezodoranty z dove:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te mgiełki do ciała z AVONU. Zamawiam je co miesiąc. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również kupiłam ten peeling z Bielendy, dorzuciłam także masełko o zapachu arbuza. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tylko kilka dni i zacznę testowanie! <3

      Usuń
  7. Te peelingi z Bielendy są świetne!:)

    OdpowiedzUsuń