wtorek, 3 czerwca 2014

Maska do włosów 8w1 Argan+Keratin Eveline




1. Od producenta:

Opis produktu:
Innowacyjna maska do włosów 8 w 1 skutecznie uzupełnia ubytki keratyny, intensywnie regeneruje i odbudowuje włosy farbowane, rozjaśniane oraz zniszczone. Formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne, działające w synergii z olejkiem arganowym i płynną keratyną, chroni kolor oraz przywraca włosom elastyczność i piękny połysk. Głęboko odżywia i wzmacnia strukturę uszkodzonych i osłabionych włókien włosów. Natychmiast po zastosowaniu włosy stają się jedwabiście gładkie, lśniące i miękkie w dotyku. Łatwo się rozczesują i nie puszą się. Lekka formuła nie obciąża i nie zostawia żadnych osadów we włosach.


Skład:
Water, Cetearyl Alkohol, Cetrimonium Chloride, Argania Spinosa Kernel Oil, Ceteareth-20, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Propylene Glycol, Arctium Lappa Root Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Citrus Medica Limonum Extract, Humulus Lupulus Cone Extract, Hypericum Perforatum Leaf Extract, Salvia Officinalis Leaf Extract, Saponaria Officinalis Root Extract, Hydrolyzed Keratin, Butyrospermum Parkii Butter, Poliquaternium-7, Panthenol, Equisetum Arvense Leaf Extract,Urtica Dioica Leaf Extract, Hydrolyzed Silk, Butylene Glycol, Centella Asiatica Leaf Extract, Polysorbate 20, PEG-20 Glyceryl Laurate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, DMDM Hydantoin, Parfum, Methylchloroisothiasolinone ,Methylisothiasolinone, CI 77492
 
2. Moim zdaniem:

Pierwszy raz wydałam tak dużo pieniędzy na maskę do włosów, kupiłam i spodziewałam się czegoś perfekcyjnego. Użyłam jej jeszcze tego samego dnia, po nałożeniu i odczekaniu ok. 15 minut przyszła pora na płukanie... w tym momencie nie wiedziałam czy mam się śmiać czy płakać. Włosy już pod wodą były szorstkie w dotyku, ale stwierdziłam że dam produktowi szansę.... Wysuszyłam moje kłaczki suszarką i byłam załamana, że wydałam tyle pieniędzy na tak beznadziejny produkt.... Odłożyłam go na półkę, a z czasem poprosiłam siostrę, by przetestowała maskę, pomyślałam, że może moim włosom nie jest pisany ten specyfik... jednak myliłam się, jej włosy również stały się paskudne. Jakiś czas temu dałam jeszcze jedną szansę masce, jednak  sytuacja się powtórzyła.
Nigdy więcej nie nałożę jej na włosy !                                                    
Plusy:
konsystencja
zapach
opakowanie (zbieram w nim wszystkie paragony ;D)

Minusy:
nie odżywia
nie regeneruje
nie ułatwia rozczesywania
wysusza
sprawia, że włosy są nieprzyjemne w dotyku
nie nadaje połysku
cena (ok.. 25 zł za 500 ml)

Czy kupiłabym jeszcze raz ten produkt?
Nie, NIGDY!

Ocena:
2/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz