poniedziałek, 9 czerwca 2014

Ochronne mleczko do ciała Garnier Body Nawilżenie 7 Dni (skóra normalna)


Dzisiaj jest szczególny dzień! Ciekawe jak go spędzimy ;) A teraz przejdźmy do rzeczy... Wybaczcie, że wczoraj nic nie pisałam, ale wróciłam do domu w nocy i nie dałam rady. Dziś przygotowałam coś dla ciała (recenzję niedawno zakupionego produktu) ... mianowicie mleczko z Garniera intensywne nawilżenie. Zapraszam ;)



1. Od producenta:

Opis produktu:
L-Bifidus. Aktywny czynnik nawilżający zapobiegający wysuszaniu
Inspirowany probiotykami znajdującymi się w jogurtach naturalnych L-Bifidus* wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry. Chroni ją przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, takimi jak twarda woda, ogrzewanie, powodującymi nadmierne wysuszanie skóry.
Ekstrakt z aloesu. Dla potrzeby nawilżenia skóry normalnej
Ta pustynna roślina jest w stanie przez wiele miesięcy przeżyć bez wody w bardzo suchym klimacie. Bogaty w witaminy i minerały aloes znany jest ze swoich właściwości odżywczych i łagodzących.

Skład:
Aqua/Water, Glycerin, Alcohol Denat., Paraffinum Liquidum/Mineral Oil, Cetearyl Alcohol, Elaeis Guineensis Oil/Palm Oil, Aloe Barbadensis/Aloe Barbadensis Leaf Juice, Benzyl Salicylate, Bifida Ferment Lysate, Caprylyl Glycol, Carbomer, Citral, Dimethicone, Glyceryl Stearate, Linalool, Palmitic Acid, PEG-100 Stearate, Phenoxyethanol, Sodium Hydroxide, Stearic Acid, Xanthan Gum, Zinc Gluconate, Parfum/Fragrance (FIL: B44046/1)   

2. Moim zdaniem:

Uwielbiam! Zużyłam już wiele opakowań tego produktu i wszystkich zachęcam do wypróbowania. Mleczko przepięknie, delikatnie pachnie (ogórkowo, aloesu nie wyczuwam ;D), jego konsystencja nie należy do bardzo gęstych, ale dzięki temu łatwo rozprowadza się specyfik na skórze. Wydajność jest jego wielką zaletą! Opakowanie 400ml starcza mi na bardzo długo (ok. 2 miesiące), a mleczko stosuję praktycznie każdego dnia (na całe ciało).
Zapach długo się utrzymuje, co jest dla mnie kolejnym plusem. Produkt szybko się wchłania i odżywia. Po dłuższym stosowaniu widać znaczącą poprawę kondycji skóry, która staje się z dnia na dzień coraz bardziej gładka, miękka i zregenerowana. Specyfik nigdy mnie nie podrażnił, a często stosuję go jako „piankę” do golenia nóg ;D! Jedynym minusem jest cena (ok. 18-20 zł  400ml). Jednak patrząc przez pryzmat wydajności i wiarygodności produktu wysoka cena znacząco nabiera lepszego wymiaru.  Często można kupić mleczko w promocji (wtedy kosztuje ok. 15 zł). Polecam ! ;) 

Plusy:
zapach, który długo utrzymuje się na skórze
wydajność
konsystencja
regeneruje
odżywia
sprawia, że skóra jest miękka i gładka
produkt idealny jako „pianka” do golenia
nie podrażnia

Minusy:
cena

Czy kupiłabym jeszcze raz ten produkt?
Tak

Ocena:
9/10

4 komentarze:

  1. Mam mleczko Garniera, tyle że żółte :) Bodajże nawilżająco-ujędrniające i fajnie się spisuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam tego samego mleczka, lecz wersję, , która zawiera ekstrakt z brzoskwiń. Nawilżenie pierwsza klasa. Polecam spróbować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam tego mleczka ale po twojej recenzji widzę, że warto go kupić :)

    OdpowiedzUsuń