piątek, 13 czerwca 2014

Odżywka Nivea Intense Repair regenerująca (włosy suche lub zniszczone)


Dziś chyba wybiorę się do mojej kuzynki, bo nie mam co z sobą zrobić. Ostatnio bardzo zaczęły mi się łamać paznokcie i postanowiłam codziennie moczyć je w olejku rycynowym ;) Za jakiś miesiąc dam Wam znać czy terapia sprawdziła się na moich paznokciach. Znacie może jakiś produkt, który pomoże zwalczyć mi mój problem?

Moi mili co powiecie na odżywkę z NIVEA ? ;D




1. Od producenta:

Opis produktu:
Czy Twoje włosy są suche, zniszczone i wymagają regeneracji?
Odżywka Intense Repair z naturalnymi olejkami i proteinami:
głęboko regeneruje i odnawia strukturę włosów,
ułatwia rozczesywanie,
przywraca gładkość i połysk.

Skład:
Aqua, Cetyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Dimethicone, Stearamidopropyl Dimethylamine, Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Silk, Persea Gratissima Oil, Orbignya Oleifera Seed Oil, Oryzanol, Silicone Quaternium-18, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Trideceth-6, Trideceth-12, C12-15 Pareth-3, Coco Betaine, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Lactic Acid, Citric Acid, Phenoxyethanol, Potassium Potassium, Ethylhexylglycerin, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Benzyl Alcohol, Perfum

2. Moim zdaniem:

Jeśli chodzi o mnie to uważam, iż odżywka jest świetna, ale na chwilę. Otóż... produkt spisuje się w 100 procentach... ułatwia rozczesywanie, sprawia, że włosy są miłe w dotyku, nawilża je oraz nadaje im piękny zapach i połysk. Problem jest tylko jeden, że sylikony zawarte w specyfiku szybko osadzają się we włosach powodując (po kilku zastosowaniach) ohydny efekt tłustych włosów. Odżywka jest dobra dla osób, które używają szamponu bez sylikonów, a zdaję sobie sprawę, że wiele osób nie ma pojęcia co to jest ;) Oczywiście to jest moje zdanie... moja siostra uważa zupełnie inaczej.... twierdzi, że odżywka jest wyśmienita! Wspólne zdanie jakie mamy co do tego produktu to zbyć wysoka cena. Powiem krótko... na moich włosach się nie sprawdza, jednak znam osoby, które są zachwycone tym produktem... więc może warto spróbować? ;)

Plusy:
zapach
ułatwia rozczesywanie
nawilża
włosy miłe w dotyku
nadaje połysk

Minusy:
cena (ok. 10 zł - 200 ml)
po dłuższym stosowaniu powoduje efekt tłustych włosów
wszystkie plusy się sprawdzają przy używaniu wyłącznie szamponów bez sylikonowych

Czy kupiłabym jeszcze raz ten produkt?
Może kiedyś

Ocena:
6,5/10

1 komentarz:

  1. Moje włosy ogólnie lubią silikony w szamponach i w odżywkach, ale nivea się na nich średnio sprawdza.

    OdpowiedzUsuń