poniedziałek, 16 czerwca 2014

Ogromny talent!


Kochani! Dziś kolejny post z serii „nie na temat”, ale muszę! Moje sumienie nie dałoby mi spokoju ;) Otóż... Kilka dni temu natknęłam się na stronę internetową pewnej Moniki - bardzo utalentowanej kobiety, którą docenia zbyt mało osób. Zostałam oczarowana przez właścicielkę bloga
http://onlyhope-art.blogspot.com
w każdym calu ! Monika tworzy głównie biżuterię, ale na jej pamiętniku internetowym nie zabrakło również breloczków, zegarków, dekoracji, opasek oraz wielu innych cudownych i zaskakujących drobiazgów. Myślę, iż warto wspierać taki talent! Każdy z nas może skorzystać z jej sklepu internetowego http://srebrnaagrafka.pl/sklep/onlyhope lub skontaktować się z naszą zdolniachą, która nie boi się wyzwań i przyjmuje każde zamówienie (noo, chyba każde ;D), do którego podchodzi bardzo emocjonalnie. Monika oferuje nam za niewielką cenę wyjątkowe produkty, które mogą być doskonałym prezentem dla dziecka czy też dorosłej osoby. Patrząc na zdjęcia możemy wywnioskować, iż posiadaczkę wielkiego talentu cechuje ogromna pracowitość. Spójrzcie tylko jak dokładnie są przedstawione detale. Perfekcja w każdym wymiarze!
Pragnę zachęcić każdego kto czyta ten post do odwiedzin bloga naszego brylanta oraz do zajrzenia na stronę internetową, którą podałam powyżej. No i jeszcze jedno! Pokażmy światu jakich posiadamy artystów!
A Wy co sądzicie o cudownym talencie Moniki? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz