piątek, 6 czerwca 2014

Olejek orientalny Marion regeneracja włosów


Mam trochę czasu więc postanowiłam opublikować dzisiaj jeszcze jeden post ;D Kilka dni temu obiecywałam recenzję olejku orientalnego, regeneracja włosów z firmy Marion więc... ;)



1. Od producenta:

Opis produktu:
Oleje zawarte w formule intensywnie regenerują włosy, kondycjonując ich strukturę. Dzięki nim włosy są miękkie, gładkie i odżywione. Do włosów zniszczonych.

Skład:
Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Dimethicone, Isopropyl Myristate, Phenyl Trimethicone, Parfum, Simmondsia, Chinesis (jojoba) Seed Oil, Triticum Vulgare Germ Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Daucus Corota Sativa Seed Oil, Dancus Corota Sativa Root Extract, Beta-Carotene, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Butylphenyl Methylpropional, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carbozaldehyde, CI 47 000, CI 26 100

2. Moim zdaniem:

Tego olejku używam od dłuższego czasu i za każdym razem do niego wracam :D
Uwielbiam jego delikatny słonecznikowy zapach, który długo utrzymuje się na włosach.
Nie oszukujmy się, ale nie odbudowuje zniszczonych końcówek, jednak po dłuższym stosowaniu zauważyłam, iż pomaga w walce, by się nie rozdwajały ;D
Można stosować go na wilgotne lub suche włosy, ja jednak zawsze wybieram opcję numer 1. Produkt jest bardzo wydajny, wystarczą dosłownie dwie krople, by włoski były błyszczące, odżywione i miękkie. Jeśli używamy go z umiarem to nie przetłuszcza włosów.
Lubię jego konsystencję  i cenę (ok. 6-7 zł), często zastępuje mi jedwab.
Zapomniałam dodać! Ułatwia rozczesywanie ;)                                                 

Plusy:
zapach, który długo utrzymuje się na włosach
pomaga w walce z włosami, które mają tendencję do rozdwajania
wydajność
konsystencja
cena
sprawia, że włosy są miękkie i błyszczące
ułatwia rozczesywanie

Minusy:
brak, jednak ciągle jestem w poszukiwaniu produktu lepszego :D

Czy kupiłabym jeszcze raz ten produkt?
Tak

Ocena:
8,5/10

1 komentarz:

  1. A nie miałam. :) Jestem wierna jedwabiu z CHI. :)

    OdpowiedzUsuń