niedziela, 22 czerwca 2014

Peeling Joanna myjący z truskawką (wygładzający)

Witajcie! Niebawem wyjeżdżam na 2 dni więc stwierdziłam, że teraz nie mogę Was zaniedbywać i muszę się zmobilizować do pisania. Ostatnio zauważyłam, że coraz więcej „gości” mnie odwiedza, co powoduje na mojej twarzy ogromny uśmiech! Dziękuję za każdą osobę, która czyta moje posty ;) Zauroczona zapachem truskawki postanowiłam zrecenzować peeling myjący z Joanny. Zapraszam !




1. Od producenta:

Opis produktu:
Peeling myjący o owocowym zapachu doskonale wygładza i odświeża ciało. Specjalnie dobrana receptura zawiera nawilżający ekstrakt owocowy oraz drobinki ścierające, które usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka.

Skład: 
Aqua, Polyethylene, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Disodium Laureth, Sulfosuccinate Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Triethanolamine, Polyquaternium-7, Coceth-7PPG-1-PEG-9 Lauryl Glycol Ether, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Actinidia Chinesis Fruit Extract, Propylene Glycol, Disodium EDTA, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Linalool, Synthetic Wax, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolino ne, Methylisothiazolinone, CI:16255, CI:77499.

2. Moim zdaniem:

Jestem w pełni zadowolona z produktu zakupionego zaledwie za niecałe 4 zł, posiadającego ogromną ilość drobinek, które usuwają to co mają usunąć jednocześnie nie uszkadzając naszego ciała. Będąc w sklepie sięgnęłam po wersję truskawkową, która oczarowała mnie swoim wyrazistym zapachem (nie czuć w nim chemii) od pierwszego wąchnięcia ;D Peeling jest umieszczony w malutkim opakowaniu mieszczącym 100g specyfiku, dzięki czemu zmieści się w każdym kącie! Kolejnym wielkim atutem, którego nie wolno pominąć jest wydajność. Mimo gęstej konsystencji wystarcza odrobina by umyć oraz złuszczyć nasze ciało z martwego naskórka. Peeling nie podrażnia ani nie wysusza skóry. Producent zalecił aby używać produkt 2-3 razy w tygodniu, jednak po moich doświadczeniach nic nie wskazuje na to, że nie możemy stosować go częściej niż jest to wskazane ;) Cudownie odświeża nasze ciało pozostawiając je miłe i gładkie w dotyku. Doskonale sprawdza się jako żel pod prysznic. Ten delikatny zdzierak polecam każdemu!

Plusy:
cena (ok. 4 zł 100 g)
dostępność
zapach
opakowanie
wydajność
konsystencja
2w1 (peeling + żel pod prysznic)
nie podrażnia
nie wysusza
wygładza
odświeża
delikatnie złuszcza, nie pozostawiając na ciele ran

Minusy:
brak

Czy kupiłabym jeszcze raz ten produkt? 
Tak

Ocena:
9/10

14 komentarzy:

  1. uwielbiam te peelingi z joanny.. miałam już chyba wszystkie dostępne zapachy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam inny zapach, ale absolutnie go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam ten truskawkowy ale w mniejszym wydaniu. Również go lubiłam przede wszystkich za apetyczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam ;)

    http://doska-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Joanna ma świetne te peelingi w bardzo niskich cenach- uwielbiam wszystkie zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. też go kiedyś miałam tylko w innej butelce. Zdecydowanie do stosowania go jak najczęściej motywował niesamowity zapach ;)

    http://anilwords.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam ich zapachy, ale zdzierak to raczej nie jest-prędzej żel pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat mam peeling truskawkowy, ale uwielbiam Joannę za całą kolekcję peelingów. Mają przecudne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam porzeczkowy peeling z tej serii. Składy mają średnie, ale jak za te pieniądze to te peelingi są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię ten peeling, to zdecydowanie moja ulubiona wersja zapachowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. również miałam ten peeling i przyznam że był fajny ale jakoś mnie nie porwał :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Swego czasu często ich używałam i lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię peelingi Joanny :) Masz śliczny szablon :)

    OdpowiedzUsuń