wtorek, 17 czerwca 2014

Satynowy lakier Paese matujący

Witajcie ! Dziś postanowiłam trochę nadrobić zaległości związane z postami ;D
Ostatnie dni spędziłam na zmianach wizualnych mojego bloga, a tak w ogóle to jak Wam się podoba? Pewnie za miesiąc znów stwierdzę, że coś trzeba tu zrobić... no cóż „kobieta zmienną jest” ;D! No ale do rzeczy... Na początek przygotowałam dla was lakier matujący z firmy Passe, tak więc zapraszam ;)


1. Od producenta:

Opis produktu:
Innowacyjny sposób wykończenia manicure poprzez uzyskanie niezwykłego, matowego efektu na pomalowanych paznokciach.

Skład:
Ethyl Acetate, Butyl Acetate, Nitrocellulose, Adipic Acid, Neopentyl Glycol, Trimellitic Anhydride Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Silica, Acrylates Copolymer, Stearalkonium Bentonite, Benzophonene-3, N-Butyl Alcohol, Trimethylpentanediyl Dibenzoate, Polyvinyl Butyral, Alumina, CI 60725.

2. Moim zdaniem:

Jeśli chodzi o mnie, to jest to totalny strzał w dziesiątkę, nie no może przesadziłam w dziewiątkę+! Dla mnie żeby coś było 10/10 to musi stać się cud, u mnie 9 to tak jak dla innych 10 ;D Tak więc może być to strzał w dziesiątkę! Dobra koniec moich bezsensownych przemyśleń... Moim zdaniem jest to świetny produkt, radzący sobie z matowieniem każdego lakieru! Wystarczy jedna warstwa specyfiku, a efekt jest nieziemski ;D Coat bardzo szybko schnie i łatwo się go aplikuje ;) W porównaniu do innych jego braci nie ściera się, dlatego też czynności nie trzeba poprawiać co drugi dzień. Kolejny plus, oczywiście jak dla mnie: matuje, ale jednocześnie nie zmienia koloru wcześniej nałożonego na płytkę paznokcia.  Zaletą jest również to, iż coat nie wpływa na trwałość manicure. Cena też jest w porządku, ok. 11-13 zł za taki produkt, który starcza na bardzo długo można dać ;)! Ma też jedną wadę... zauważyłam, że szybko łapie się do niego brud i mimo ciągłego „szorowania” paznokci nie chce schodzić. Ogólne udany specyfik, z czystym sumieniem mogę polecić każdemu ! ;)

Plusy:
cena (ok. 11-13 zł 9ml)
wydajność
zgodność z opisem
łatwa aplikacja
szybko schnie
nie ściera się
nie zmienia koloru wcześniej nałożonego lakieru
nie wpływa na trwałość manicure

Minusy:
łapie brud

Czy kupiłabym jeszcze raz ten produkt? 
Tak!

Ocena:

9,5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz