niedziela, 1 czerwca 2014

Szampon Gliss Kur Ultimate Volume




1. Od producenta:

Opis produktu:
Szampon Gliss Kur Ultimate Volume zapewnia regenerację i objętość bez obciążania włosów. Formuła z upłynnionym kolagenem morskim pielęgnuje włosy oraz zapewnia im objętość. Dla włosów cienkich, płaskich, zniszczonych.
Bez silikonów.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Disodium Cocoamphodiacetate, Sodium Chloride, Hydrolyzed Collagen, Panthenol, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Citric Acid, Sodium Benzoate, Polyquaternium-10, Parfum, Hexyl Cinnamal, Amyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Propylene Glycol

2. Moim zdaniem:

Jeden z moich ulubieńców! Z początku byłam zrażona do firmy Schwarzkopf sama nie wiem jaki był powód, nigdy nie używałam ich produktów. Jakiś czas temu poleciła mi go kuzynka... nie liczyłam na zbyt wiele, jednak skusiłam się kupić ten szampon ponieważ był w dużej promocji. Po pierwszym zastosowaniu byłam bardzo mile zaskoczona! By zobaczyć efekt działania specyfiku postanowiłam nie używać żadnej odżywki, maski itp. Kupno tego produktu było strzałem w dziesiątkę! Szampon Gliss Kur Ultimate Volume nie zawiera sylikonów i jednocześnie nie wysusza włosów... wręcz przeciwnie! sprawia, że włosy są odżywione, miękkie i pięknie długotrwale pachną. Mimo, iż po umyciu na moich włosach nie znajdowała się żadna odżywka włosy bez problemu dało się rozczesać. Jest bardzo wydajny, wystarczy odrobina produktu, by perfekcyjnie oczyścić włosy z wcześniej nałożonych sylikonów. Jednego czego nie zauważyłam to obiecanej objętości.

Plusy:
wydajność
zapach              
ułatwia rozczesywanie
odżywia
sprawia, iż włosy są miłe w dotyku
skład (nie zawiera sylikonów)
nie wysusza włosów

Minusy:
cena (ok. 15 zł)
brak obiecanej objętości

Czy kupiłabym jeszcze raz ten produkt?

Tak

Ocena:
9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz