piątek, 6 czerwca 2014

Szampon z odżywką Joanna Naturia do włosów farbowanych



Witam wszystkich! ;D
Dziś przygotowałam dla Was recenzję szamponu zawierającego odżywkę... ;)

1. Od producenta:

Opis produktu:
Szampon z odżywką Naturia został opracowany z myślą o pielęgnacji włosów farbowanych. Nowa receptura to doskonałe połączenie składników pozwalających na delikatne oczyszczenie i jednoczesną pielęgnację włosów. Zastosowany ekstrakt z wiśni zapewnia optymalne nawilżenie i piękny wygląd włosów, a czynniki kondycjonujące ułatwiają rozczesywanie i przywracają im naturalny połysk.

Skład:
Wybaczcie, ale wyrzuciłam już opakowanie. Wkrótce uzupełnię ;)

2. Moim zdaniem:

Jeśli chodzi o mnie to uważam, że szampon nie należy do najgorszych ale i również do najlepszych. Polecam go do stosowania „na szybko”... kiedy bardzo się spieszymy i nie mamy czasu na użycie odżywki lub innego specyfiku. Zapach jest cudowny (wiśniowy), konsystencja też niczego sobie, produkt dobrze się pieni i łatwo spłukuje, opakowanie wraz z szamponem dosyć duże (500 ml), tak więc starcza na długo ;) Włosy po zastosowaniu nie są złe, ale zauważyłam, że szybko się przetłuszczają. Doszłam również do wniosku, iż przy długim stosowaniu pozostawiają na włosach dużą porcję zbędnych sylikonów, warto więc zaopatrzyć się w szampon bez sylikonowy. Nie zauważyłam obiecanego połysku.
Aaaaa... bym zapomniała, spostrzegłam też, iż moje włosy wróciły do punktu wyjścia, kiedy to umyłam je innym produktem... oznacza to, że nie regeneruje i nie polepsza stanu naszych „kłaczków”.

Plusy:
zapach
ułatwia rozczesywanie
po zastosowaniu włosy są w dość dobrej kondycji
dobry do użycia „na szybko”
konsystencja
dobrze się pieni i łatwo spłukuje
wydajny
cena ok. 6-10 zł

Minusy:
pozostawia dużą porcję sylikonów na włosach
nie regeneruje
sprawia, że włosy (bynajmniej moje) szybko się przetłuszczają
brak obiecanego połysku

Czy kupiłabym jeszcze raz ten produkt?
Raczej nie.

Ocena:
6/10 (+1 punkt za odżywkę)

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię kosmetyki z tej firmy jednak już sama formuła "szampon z odżywką" mnie nie przekonuje jakoś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Święte słowa, ja jednak dałam się ponieść promocji ;D

      Usuń