poniedziałek, 2 czerwca 2014

Szampon Ziaja aloesowy do włosów suchych


1. Od producenta:

Opis produktu:
Szampon z ekstraktem z aloesu przeznaczony do mycia włosów suchych. Nie zawiera mydła. Łagodnie myje i pielęgnuje włosy. Doskonale nawilżając włosy likwiduje uczucie suchości. Wygładza, zapewnia lepsze rozczesywanie i układanie. Zapobiega rozdwajaniu się końcówek włosów. Dobrze się pieni, ma świeży i przyjemny zapach.

Skład:
Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Coco Glucoside, Propylene Glycol, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Panthenol, Polyquaternium-10, Hydrolyzed Wheat Gluten, Hydrolyzed Soy Protein, Hydrolyzed Corn Protein, Niacinamide, Calcium Pantothenate, Sodium Ascorbyl Phosphate, Tocopheryl Acetate, Pyridoxine HCI, Maltodextrin, Sodium Starch Octenylsuccinate, Silica, C12-13 Alkyl Lactate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Linalool, Citric Acid.

2. Moim zdaniem:


Jest to szampon, na którym bardzo się zawiodłam. Ziaja od dawna jest moją ulubioną firmą, gdy tylko zauważyłam szampon bez sylikonów do włosów suchych nie mogłam się powstrzymać! Kupiłam, a po kilku umyciach coraz bardziej żałowałam.
Produkt rzeczywiście pięknie, świeżo pachnie oraz sprawia, że włosy są oczyszczone jednak nie polecam na dłuższą metę.... Już po pierwszym umyciu z trudem jest rozczesać włosy, które po zużyciu całego opakowania stają się szorstkie, suche i pozbawione blasku.
Szampon jest godny polecenia do stosowania raz na 5 myć, by oczyścić włosy z wszystkich zbędnych pozostałościach sylikonowych.  

Plusy:
zapach
cena
brak sylikonów
oczyszcza włosy

Minusy:
nie nawilża
plącze włosy
sprawia, że włosy są w gorszej kondycji (suche, pozbawione blasku)

Czy kupiłabym jeszcze raz ten produkt?
Nie

Ocena:
4/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz