czwartek, 19 czerwca 2014

Szampon Ziaja intensywna odbudowa ceramidy

Dopadła mnie choroba, a gorączka nie pozwala mi wyjść z łóżka ;( Bardzo zależy mi na dużej ilości czytelników, niestety mimo moich ciągłych starań nic z tego nie wychodzi... Ale nie poddam się, przecież początki zawsze są trudne! ;D Dziś zbytnio nie mam weny lecz postanowiłam dodać aby jeden post. Właśnie zdałam sobie sprawę, iż wkrótce wyniki matur, wolałabym ich nie odbierać... Całe szczęście, że tego samego dnia wybieram się na ognisko i cokolwiek się stanie to będzie powód do picia ;P A teraz przyszedł czas na recenzję szamponu z Ziaji.



1. Od producenta:

Opis produktu:
Ceramidowy, perłowy szampon przeznaczony jest do włosów zniszczonych, po zabiegach fryzjerskich o skoncentrowanym działaniu regenerującym.
Wspomaga regenerację włosów, wzmacnia ich osłabione i kruche włókna oraz zapewnia elastyczność i naturalny blask.

Skład:
Aqua [Water], Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate*, Cocamide DEA, Coco Glucosite*, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Polyquaternium-10, Panthenol, Ceramide 3, Ceramide 6 II, Ceramide 1, Phytosphingosine, Cholesterol, Sodium Lauroyl Lactylate, Carbomer, Xanthan Gum*, Glycol Distearate, Laureth-4, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Chloride*, Styrene/Acrylates Copolymer, Sodium Benzoate*, Parfum [Fragrance], Limonene, Linalool, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Citric Acid*. * Surowiec zaaprobowany przez ECOCERT.


2. Moim zdaniem:

Bardzo lubię ten szampon, jednak nie jest on moim faworytem mimo wielkiej sympatii do firmy, z której pochodzi. Produkt znajduje się w prostej a jednocześnie pięknej butelce, którą można wykorzystać po zużyciu specyfiku. Uważam, że cena jest rewelacyjna patrząc na ilość szamponu posiadającego wiele zalet. Ogromnym plusem jest to, iż doskonale oczyszcza i ładnie się pieni co powoduje, że jest wydajny! Nie obciąża. Zapach jest bez wątpienia kolejnym atutem, który przyciąga konsumentów. Po umyciu moje „kłaczki” są odświeżone, nawilżone i miękkie jednak ciągłe stosowaniu sprawia, iż włosy stają się sianowate. Tak więc polecam szampon do stosowania na przemian z innymi ;) A no i jeszcze jedno... nie uczula. ;D Produkt często gości na mojej półce.

Plusy:
konsystencja
wydajność
cena (ok. 6-9 zł 400ml)
zapach
opakowanie
oczyszcza
nawilża
nie obciąża
sprawia, że włosy są miękkie

Minusy:

włosy szybko się do niego przyzwyczajają
z czasem robi z naszych "kłaków" siano

Czy kupiłabym jeszcze raz ten produkt? 
Tak

Ocena:
7,5/10

4 komentarze:

  1. Mam ten szampon i nie mam do niego żadnych zastrzeżeń ;) A firmę 'Ziaja' bardzo lubię! :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytałaś na moim blogu o pędzle z Biedronki-ja porównania z innymi droższymi nie mam, więc tak naprawdę nie wiem co o nich myśleć. Na razie wypróbowałam tylko do różu i pudru i mają chyba zbyt miękkie włosie, pędzelek chyba nie powinien tak miziać po twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego szamponu, z Ziaji miałam tylko lawendowy, ale średnio go wspominam niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli źle wspominasz to go nie kupię ! ;D

      Usuń