niedziela, 15 czerwca 2014

W ciągłym biegu...

Heeej, dziś trochę inny post... piszę żeby się wytłumaczyć. Ostatnio rzadko tu bywam, ale to nie z powodu braku chęci lecz z braku możliwości lub z ograniczonego czasu. Obiecuję się poprawić ;D! Trochę u mnie zamieszania, wiecie jak to jest... wybieranie uczelni, kierunku, spotkania ze znajomymi (w końcu ma się raz w życiu takie długie wakacje xD).
Aaaa... to jeszcze nie wszystko ! 2 dni temu byłam w Auchanie, no i oczywiście nie mogłam się powstrzymać z kupnem nowych kosmetyków pielęgnacyjnych, wrrrr... ! Pierwszy raz w życiu sięgnęłam po maskę do włosów z firmy BingoSpa (500 ml za 9 zł, musiałam ! ;D). Wczoraj wypróbowałam ją, jednak nie byłam jakoś szczególnie zachwycona, ale to może wina czegoś, właściwie to nie wiem czego ;P... tak więc recenzja tego produktu za jakiś czas. ;) Jak ostatnio wspominałam cięgle łamią mi się paznokcie... niby moczę je w olejku rycynowym, ale mimo wszystko stwierdziłam, że to za mało, tak więc doszło również do zakupu odżywki (niebieska z wapniem, firmy nie potrafię przeczytać... jak jakimś cudem do tego dojdę to na pewno pojawi się na blogu moja opinia, ale to tak za miesiąc, może troszeczkę wcześniej). To chyba będzie na tyle ;D! Postaram się dziś wrzucić recenzję znanego pewnie wszystkim peelingu do twarzy z Perfecty.

 Miłego słuchania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz