wtorek, 17 czerwca 2014

Wysuszacz Delia w sprayu do lakieru do paznokci

Dziś skupiam się na paznokciach ;D Kolejnym niezastąpionym specyfikiem dla mnie jest osuszacz w sprayu!



1. Od producenta:

Opis produktu:
Osuszacz w sprayu przyspiesza wysychanie emalii, dodatkowo chroni paznokcie przed powstawaniem zarysowań i smug. Po aplikacji preparat szybko odparowuje, nabłyszcza płytkę paznokci i uwydatnia kolor. Nie powoduje wysuszania skórek wokół paznokci.

2. Moim zdaniem:

Produkt w 100% zgodny z opisem.  Ładnie pogłębia kolor i nabłyszcza płytkę paznokci. Aplikacje jest przyjemna. Specyfik tani (ok. 10 zł 100ml) i bardzo wydajny. Bardzo go lubię, ale niestety ma wady. Pierwszą z nich jest, iż trzeba uważać z rozpylaniem, ponieważ jest bardzo tłusty (jednak jeśli chodzi o paznokcie jest to ogromną zaletą – nie wysusza skórek). Nie przypadło mi również do gustu to, że produkt znacznie skraca trwałość manicure, ale patrząc z drugiej strony mając takie cacko w domu paznokcie można malować codziennie ;)! Szczerze mówiąc nie wiem co tu więcej napisać niż słowo polecam ;)!

Plusy:
pogłębia kolor
wydajność
cena ( ok. 10 zł)
nie wysusza skórek
aplikacja
pogłębia kolor
nabłyszcza
paznokcie schną ekspresowo

Minusy:
bardzo tłusty
skraca trwałość manicure

Czy kupiłabym jeszcze raz ten produkt? 
Tak

Ocena:
8/10

7 komentarzy:

  1. U mnie świetnie w tej roli spisuje się Seche Vite i Essie Good to go :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam z avonu, który nie sprawdza się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przystępna cena jak za taką pojemność. Szkoda, że skraca trwałość lakieru, gdyż ja mam utrwalacz z wysuszaczem i taka opcja jest super :)

    OdpowiedzUsuń