środa, 16 lipca 2014

Odejście od schematu ;)

Witajcie!

Ostatnio stwierdziłam, że nie chcę się ograniczać... dlatego też dziś postanowiłam odbiegnąć od moich kosmetycznych schematów i napisać coś o moim życiu.

Czy Wam też tak szybko leci czas?

"Nie trać czasu. Ile byś go nie miał, to i tak za mało. Starcza tylko na chwilę obecną, brakuje na życie."

Lipiec – szczególny czas dla tegorocznych maturzystów, to czas by zadecydować o swoim dorosłym życiu. Jak wiadomo trwają rekrutacje, ja jednak mam już to wszystko z głowy! Dostałam się na wymarzone studia ;) Opole, moje Opole. Jak Wam się podoba te miasto, w którym wszystko jest blisko siebie? Dla osoby, która nie ma orientacji w terenie jest zaskakujące! Ostatnio wszystko mi się udaje, aż sama jestem w szoku... oby tak dalej ;D


Jak każda kobieta interesuję się nie tylko kosmetykami... wczoraj z okazji zaakceptowania wszystkich dokumentów na uczelni postanowiłam zrobić sobie prezent i wybrać się na małe modowe zakupy do jednego z moich ulubionych sklepów (Bershka). Mój chłopak nie marudził więc mogłam pozwolić sobie na poszukiwanie czegoś odpowiedniego dla mnie. A oto efekty!


Dziś również poniosłam się chwilą i zakupiłam dwie odżywki do paznokci. Od niedawna staram się doprowadzić je do idealnego stanu... niestety po zabiegach kosmetycznych (tipsy) bardzo uległy zniszczeniu... łamią się niesamowicie, mimo że minęło już kupę czasu ;( Olejek rycynowy i suplementy w ruch!


Posiadacie którąś z tych odżywek? A może znacie jakieś cudeńka, które doprowadzą moje paznokcie do stanu idealnego? ;)

A teraz coś z Biedronki! Ten sklep z dnia na dzień coraz bardziej mnie zaskakuje, oczywiście pozytywnie ;) Za każdym razem kiedy odwiedzam jego skromne progi nie wracam z pustymi rękoma. Pudełeczko, które Wam przedstawię co prawda jest prezentem, ale tak bardzo mnie urzekło, że muszę je tu pokazać. 


Jak Wam się podoba? 

A na koniec miłość, moja wielka miłość! Ostatnio w moim życiu wszystko się zmieniło o 180 stopni i jestem bardzo szczęśliwa, że do tego doszło. W końcu z ręką na sercu mogę powiedzieć, że jestem szczęśliwą kobietą! Jest tak bardzo dobrze ;) Najcudowniejsze jest to, że zaczynamy wspólnie te dorosłe życie, w jednym mieście, które pragniemy razem poznawać. 


„Pijemy za lepszy czas, za każdy dzień, który w życiu trwa, za każde wspomnienie, co żyje w nas... Niech żyje jeszcze przez chwilę.” ;D


46 komentarzy:

  1. Gratuluję dostania się na wymarzone studia :*. Świętuj bo jest co :).

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmiłość, oby tak dalej, szczęścia i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłość, studia, fajny czas Cię czeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje. Najlepsze przed Tobą! Studia to piękny czas:D Ja swój pierwszy rok (o zgrozo, to było 9 lat temu!) wspominam jako najlepszy w życiu. Przeprowadziłam się do innego miasta. Miałam czas i siłę uczyć się, imprezować do rana i dorywczo pracować, poznałam masę wspaniałych ludzi... Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję przyjęcia na uczelnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia, miłość i studia, fajne wspomnienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że wszystko układa Ci się po Twojej myśli i jesteś szczęśliwa :) Ja studia mam już za sobą :)
    I w Bershce są aż takie przeceny! Muszę się wybrać :) A sukienke mam bardzo podobną tylko taką zielonkawą :) fajna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję przyjęcia na uczelnię :)
    ubrania śliczne kupiłaś a w pudełeczku jestem wprost zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Widzę, że poczyniłaś świetne zakupy :-) Heh, ja po latach przerwy w studiowaniu zdecydowałam się na powrót do edukacji i też wybrałam Opole ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. też składałam papiery na uczelnię ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super,gratuluję dostania się na studia.Przypomniało mi się,jak bardzo ja się cieszyłam z tego wydarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli nie jesteś uczulona na formaldehyd to polecam odżywkę z nail teka do paznokci, u mnie zdziałała cuda :*

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia zatem w dalszej nauce, gratuluje ;) Ja tez sie cieszyłam... :) ale po roku przyszła miłosc i studia porzuciłam, moje ukochane dwa kierunki, takie zycie... trzeba było wybrac studia i szczescie czy milosc i szczescie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mieszkam w Opolu i w tamtym roku skończyłam pedagogikę na UO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że wybrałaś tą specjalizację, na którą początkowo chciałam iść, ale wybrałam opiekuńczo-wychowawczą, teraz troszkę żałuję, bo pracy zero ;)

      Usuń
  15. Piekny szablon bloga :-)

    Jak ja Ci zazdroszcze tego szczescia! :-(
    U mnie ono niestety szybko nie zagosci :-(
    (Nie mam na mysli tylko faceta, ale ogolnie)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję dostania się na studia, a to pudełeczko mnie zauroczyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. pałam dziką miłością do pomarańczowych metek :P

    *Jestem Tutaj!*

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję przyjęcia na uczelnię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zakupy ubraniowe bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. mi też czas ucieka jak szalony... śliczne to pudełeczko :) gratuluję dostania się na studia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje :) Ja teraz chciałabym zmienić kierunek i wciąż czekam na odpowiedź, więc sę stresuję, oby było dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję przyjęcia na studia, brawo! Mi rok temu też się udało- co prawda nie do tego miasta co chciałam, ale ważne że kierunek odpowiedni :).

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluję dostania się na upragnione studia ;)
    mi czas ostanio tez gna, gna i zwolnić nie chce...:(

    OdpowiedzUsuń
  24. Cieszę się Twoim szczęściem, gratuluję znalezienia bratniej duszy ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję dostania się na wymarzone studia :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawy mix zdjęć:) ja mam nadzieję już skończyć moje studia we wrześniu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo piękna notka, ujęła mnie ;) Gratuluję przyjęcia na studia. Pamiętam jak ja niedawno składałam papiery, a teraz już będę na 3 roku licencjatu. Zazdroszczę możliwości rozpoczęcia wspólnego życia z ukochanym :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Cieszę się, że zostałaś przyjęta :) PAmiętam jak to u mnie było :))) Ale już dawno PO wszystkiemu! :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Ubrania to zawsze świetny prezent od siebie dla siebie :)
    Miłość to piękna sprawa, pielęgnuj ją :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluje wymarzonych studiów i życzę by miłość się rozwijała :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję przyjęcia na studia :)
    Zakupy też ostatnio porobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne zakupy ;D
    też się dostałam na studia ;D
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi się Twój post:) U mnie też jest różnorodność, bo choć przeważnie pisze o kosmetykach to znajdziesz u mnie także recenzję książek, modowych dodatków i parę słów tego co u mnie słychać:) Cenię sobie to jak blogerka ma coś od siebie do powiedzenia:)
    Gratuluję przyjęcia na studia, tych odżywek do paznokci nie miałam, ale sukienka jest śliczna - lubię kwieciste wzory:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ostatnio czas bardzo szybko mi płynie:) fajne zakupy!:) i oczywiście powodzenia na studiach:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Moja mama miała odżywkę z Joko i była zadowolona, paznokcie się wzmocniły i nie łamały :) Powodzenia na studiach ! :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. takie posty sa super, dobrze wyjsc do ludzie a nie klepac tylko jednen temat tak jak ja caly czas o modzie :PP

    OdpowiedzUsuń
  37. im jestem starsza, tym szybciej leci ;)
    powodzenia na studiach :)

    OdpowiedzUsuń
  38. powodzenia na studiach :-) bardzo fajne zakupy :-) i dużo szczęścia w miłości!

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję :) Powodzenia :) Urocze to pudełko z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Też lubię Bershkę :) Gratuluję dostania się na studia!

    OdpowiedzUsuń
  41. gratuluje dostania się na studia! :) mi też się poszczęściło, tylko że ja udaje się do Warszawy :)
    również obserwuje :))

    ewelina-kulasza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń