sobota, 9 sierpnia 2014

Balsam do ciała Soraya 3 in 1 So Pretty (Chocolate Kiss)

Heej, ostatnio czas leci mi bardzo szybko... też tak macie? Teraz mam chwilkę więc korzystając z okazji przygotowałam dla Was recenzję balsamu do ciała. Jesteście ciekawi? Zapraszam! ;)



1. Od producenta:

Opis produktu:
Ten intensywnie czekoladowy balsam do ciała jest niczym pielęgnacyjny afrodyzjak. Niesamowicie przyjemnie się go używa. Pozostawia skórę nawilżoną, gładką i obłędnie pachnącą. Odżywcza formuła zapobiega suchości i szorstkości naskórka, zmiękcza go i uelastycznia. Balsam poprawia wygląd skóry, a codzienną pielęgnację zamienia w wyjątkowo aromatyczny i zmysłowy rytuał.

Skład:
Aqua, Ethylhexyl, Stereate, Paraffinum, Liquidum, Propylene Glycol, Cyclopentasiloxane, Glyceryl Stearate, Citrate, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stereate, Petrolatum, Dimethicone, Carbomer, Xanthan Gum,Glycerin, Theobroma Cacao Seed Butter, Tocopheryl Acetale, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Butylene Glycol, Aframomum Melegueta Seed Extract, Disodium EDTA, Disodium Phosphate, Sodium Hydroxide, Methylparaben, Propylparaben, Phenoxyethanol, Methylisothiazolinone, Parfum,Citronellol, Hexyl Cinnamal, Linalol, CI 40090. Cl 19140, Cl 1625

2. Moim zdaniem

Ten pachnący czekoladą balsam pokochałam od pierwszego użycia. Specyfik jest zamknięty w solidnym, plastikowym opakowaniu, który zachwyca swym kobiecym wyglądem. Doskonale nawilża skórę pozostawiając ją odżywioną  i gładką w dotyku. Produkt posiada lekką konsystencję dzięki czemu szybko się wchłania. Doskonale sprawdza się jako „pianka” do golenia, która jednocześnie nie podrażnia naszej skóry. Brązowawa konsystencja nie brudzi ubrań oraz nie wpływa na zmianę koloru skóry. Kolejną wielką zaletą jest czekoladowy zapach, który po zastosowaniu na ciele ulatnia się przez cały dzień. Balsam jest dosyć wydajny... przy regularnym stosowaniu opakowanie starcza na ok. 3-4 tygodnie. Polecam maniaczką czekolady! Cena ok. 16 zł 300ml

Plusy:
czekoladowy zapach utrzymujący się na ciele
dziewczęce opakowanie
lekka konsystencja
szybkość wchłaniania
doskonały produkt do golenia
nie podrażnia
nawilża
odżywia
wydajny
nie brudzi ubrań

Minusy:
Cena (16 zł to dla mnie zdecydowanie za dużo)

Czy kupiłabym jeszcze raz ten produkt?
Tak (jeśli będzie w promocji) ;)

Ocena:
8/10

29 komentarzy:

  1. Piekne opakowanie i zapach tez musi byc cudowny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Balsam wygląda ciekawie, ale nie przepadam za słodkimi zapachami smarowideł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach bardzo apetyczny ;) przypuszczam, że cały czas bym miała ochotę na zjedzenie czekolady

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podoba mi się to opakowanie, sama nie wiem czemu jeszcze tego balsamu nie kupiłam. Chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się jego konsystencja:) chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  6. ale jakby trafić na promocję jakąs ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zapach czekolady, ale nie może być ani przesadzony ani chemiczny. Chętnie bym wypróbowała ten balsam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. krótko się nim cieszyłam, ponieważ rozlał mi się w walizce, nie wiem jakim cudem się otworzył.. ale pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chce wypróbować brzoskwinkę, bo mam żel :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze tego balsamu, ale ze względu na urocze opakowanie i zapach na pewno go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Raz prawie go kupiłam, ale jednak ten zapach nie do końca mnie przekonał.

    OdpowiedzUsuń
  12. Opakowanie jest takie śliczne i urocze. Lubię zapachy czekolady, kawy, wanilii, jednak latem są one dla mnie za ciężkie :( Ale zimą w niego zainwestuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli naprawdę pachnie prawdziwą czekoladą, a nie jakąś chemiczną, to jest wart wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach wydaje się być ciekawy ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak tylko go zobaczylam to wiedzialam ze musi cudownie pachniec :D Ja osobiscie maniaczkom czekolady polecam suflet do ciala czekoladowo-pistacjowy firmy sweet secret, ma tak intensywny zapach ciemnej czekolady ze az slina cieknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, firma to Farmona a sweet secret to seria z ktorej tez polecam kawowy suflet :)

      Usuń
  16. Miałam ten balsam w wersji malinowej i to chyba najgorszy mój balsam do ciała w życiu.. Nienawidzę go! :P Nawet gdyby dopłacali to nie chciałabym ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  17. 16 zł to dużo ? :P ... to ile powinny kosztować basamy ? :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie używałam nic z tej serii, zużywanie produktów do ciała idzie mi bardzo wolno :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam go kiedyś, zapach jest obłędny. Opakowanie również bardzo zachęcające do zakupu.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety zapachu czekolady w kosmetykach nie lubię - wolę zjeść kawałek ;)

    OdpowiedzUsuń