środa, 13 sierpnia 2014

Carpe diem!

Dziś kolejny post z serii o wszystkim i niczym.... Weekend spędziłam w Opolu, a jutro znów się tam wybieram, ale na dłużej. Mój chłopak musi zawieźć papiery i postanowiliśmy, że zostaniemy sobie tam na kilka dni. Mam zamiar odwiedzić drogerię Hebe...(Boże strzeż mnie przed zbędnym wydawaniem pieniędzy! :D)

Wracając do ostatnich dni... W niedzielę rano razem z rodzinką wybraliśmy się do ZOO w Opolu (trochę zdjęć zobaczycie poniżej), pod wieczór poszliśmy do znanej wszystkim, zamieszkującym miasto Opole „Piramidy” gdzie ku naszemu zdziwieniu wieczorem miał odbyć się koncert orkiestry smyczkowej ;) Biorąc pod uwagę fakt, iż skrzypce są mi bliskim instrumentem, występ przypadł mi do gustu w stu procentach ;)



Po powrocie do mieszkania wraz z moim chłopakiem oglądaliśmy film, który od dawna był na mojej liście („chcę zobaczyć”) „Niebo istnieje... naprawdę”. Trochę się rozczarowałam ;( Film niby dobry, a jednak nie spełnił moich oczekiwań, no cóż.... W poniedziałek z rana poszliśmy na stare miasto, a po południu wyruszyliśmy do domu.


 W drodze powrotnej zahaczyliśmy o kilka sklepów. Kupiłam to czego od dawna szukałam tak zwany kosz piknikowy lub kosz na zakupy (Kik, 25 zł), mi jednak będzie potrzebny do innych celów. Podobnie jak mojej siostrze ma służyć jako „walizka” na weekendowe powroty do domu podczas trwania studiów.


Wczoraj zrobiłam sobie dzień dla siebie. Piłowanie paznokci, olejowanie ich i włosów, farbowanie, podcinanie kłaków (ok. 8cm, trochę muszę je poprawić... robiłam to na oko, zresztą widać to na zdjęciach xD), henna brwi i wszystko to co kobiety lubią najbardziej ;)


Co myślicie o tym kolorze i farbach z Joanny? Zawsze korzystałam z usług u fryzjera, jednak stwierdziłam, że nie warto wydawać tyle pieniędzy i przeniosłam salon fryzjerski do mojego domu ;D



W tym poście nie może również zabraknąć moich nowych zdobyczy ;D Wstyd się przyznać, ale nie wytrzymałam i musiałam niektórych użyć przed robieniem zdjęć.


Terapia paznokciowa trwa dalej! Mam nadzieję, że oleje pomogą mi uzyskać efekt twardych i zdrowych paznokci. A tu przedstawiam moją olejową mieszankę! ;)


To chyba tyle, odezwę się jak tylko wrócę z Opola! ;) PS. Mam dla Was przyszykowane 3 recenzje między innymi proszku wybielającego, na którą wiele osób czeka. Tak więc śledźcie mojego bloga. Trzymajcie się, do zobaczenia! ;)

50 komentarzy:

  1. śliczne włosy ; ) na mój puch nawet prostowanie keratyną nie pomogło na długo ; (

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne wlosy! *-*
    No i zdjecia z chlopakiem przeurocze <3 Sliczna z Was para! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię chodzić do zoo, szczególnie oglądać pingwiny :) Świetne te wasze fotki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia 😊 od dawna farbuję włosy właśnie farbą z Joanny i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia , piękne włosy !
    http://vogueholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam identyczną oliwę, olejuję włosy od początku sierpnia i już widzę efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękne włosy :) Bardzo fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne masz te włosy! Sama je sobie podcinasz zwykłymi nożyczkami ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przyjemny post :)
    Bardzo żałuję, że sama przestałam olejować paznokcie, ale po miesiącu górę wziął słomiany zapał ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zoo uwielbiam odwiedzać :) śliczne włoski masz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajne zdjęcia :) Masz piękne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę udanego pobytu! A włosy prezentują się fanatsycznie w tym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne włosy :-) Koniecznie muszę się wybrać do opolskiego zoo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzeba przyznać, że mamy ładne Zoo w Opolu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem Ci, że ja też lubię sobie taki "dzień dla urody" zrobić :D Wtedy czuje się taka zadbana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia i bardzo ładna z Was para! :) Też przydałoby mi się zrobić małe, domowe SPA i dzień tylko dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja od dawna chcę zobaczyć ten film, więc czekam cierpliwie aż będzie dostępny w internecie. Zdobycze bardzo mnie zaciekawiły, czekam na więcej info na ich temat w postaci recenzji :) Masz wspaniałe włosy, takie długie i zdrowe :)

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia, cudowne włosy masz :)
    A film również za mną chodzi, znajoma była w kinie na nim ale też się rozczarowała.

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz piękne długie włosy :) Fajna taka wycieczka do ZOO :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wyszły wcale tak krzywo. ;] Wciąż są długie i piękne.

    OdpowiedzUsuń
  21. do kupienia oleju zbieram się od 2 miesięcy i w końcu muszę zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ahhh,włosy jak marzenie :) Urocza z Was para :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne zdjęcia :) Papużka wyjątkowo fotogeniczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne włosy. Też chyba muszę zacząć olejowanie paznokci, bo suplementacja na nie nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  25. Włosów u Ciebie pod dostatkiem ;-) Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz piękne włosy :) Ja swoich nie farbuję, przy takiej długości (podobna jak Twoja) za dużo by było z tym roboty :) Zresztą jestem zadowolona z mojego naturalnego koloru.
    Sama też często nie mogę wytrzymać przed użyciem kosmetyków zanim pstryknę im fotkę, tyczy się to najczęściej kolorówki. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow - cudowne włosy. Aż zazdroszczę. :) Zdjęcia świetne.

    OdpowiedzUsuń
  28. kolor jest super piękny ;D
    Włosy piękne masz ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. właśnie ten film jest też na mojej liście must see, szkoda, że trochę rozczarowuje:( a włosy przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Olej kokosowy, to mój hicior, kocha tez makadamię :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2800 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna z Was para. Świetne łupy :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. jakie piękne włosy!! nie widziałam chyba nigdy tego filmu...

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo podoba mi się kosz piknikowy , filmu nie widziałam;) masz piękne włosy

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale masz BOSKIE włosy! Mega:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zoo w Opolu bardzo mi się podoba :) A Twoje włosy są przepiękne - uzyskałaś taki efekt warkoczami? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włoski naturalnie się falują ;)

      Usuń
  37. Mam w planach obejrzeć ten film :) Czytałam książkę i była rewelacyjna :)
    Piękne włoski ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. muszę Cię zmartwić, ale ten olej kokosowy Ci nie pomoże. Sama go miałam i puściłam dalej w świat. Ten olej jest tłoczony na ciepło przez co traci wszystkie swoje własciwości... Nada się ewentualnie do orientalnych potraw. Stąd jego dość niska cena ;))

    OdpowiedzUsuń
  39. jejku, ale ty masz piekne dlugie wlosy! moj ideal praktycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super blog ;) - Obserwuje

    http://violettdesigns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń