sobota, 30 sierpnia 2014


Heej! Udało mi się na chwilkę zdobyć internet i przybywam do Was z projektem Liebster Blog Award!

Na początku pragnę podziękować Kasi za docenienie mojej pracy, za nominację oraz za możliwość uczestniczenia w projekcie. ;)

Zaczynajmy!

Zasady:
Nominacja Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób, informujesz ich o tym oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

Pytania od Kasi:

1. Co sprawia ci największą radość? 
Przede wszystkim możliwość spędzania wolnego czasu z moim chłopakiem, ale również spotkania ze znajomymi czy też rozwijanie własnych zainteresowań.

2. Wakacje marzeń? 
Słońce, upał, woda, palmy... Kocham ciepłe kraje ;)









3. Pora roku którą najbardziej lubisz? 
Zdecydowanie lato!

4. Ulubiony youtuber lub youtuberka, bloger lub blogerka?  
Nie posiadam. Staram się nie ograniczać i być otwarta na ludzi. ;)

5. Ulubiona część garderoby?
Wszystko zależy od mojego humoru ;D

6. Dlaczego akurat pisanie bloga? 
To trudne pytanie. Zakładałam już wiele blogów, które szybko miały swój „The End”. Pewnego dnia wzięłam się za siebie i postanowiłam stworzy coś stałego, coś co będzie lekarstwem na nudę, a jednocześnie czymś sprawiającym mi przyjemność... takie było moje założenie. Teraz, z czasem zmieniłam podejście. Piszę, bo lubię... recenzuję, bo uwielbiam dzielić się moim zdaniem z innymi. Każdy komentarz, każdy obserwator daje mi ogromną satysfakcję, dzięki której chcę więcej, i więcej, i więcej, i.....

7. Książka która cię poruszyła?
„My, dzieci z dworca ZOO” Polecam ;)

8. Kosmetyk do którego powracasz za każdym razem?
Szampon, Gliss Kur Ultimate Volume.

9.  Bez makijażu czy w makijażu?
Zdecydowanie wygodniejszą opcją jest naturalny wygląd, jednakże czasami trzeba sięgnąć po kosmetyki, które podkreślą naszą urodę.

10. Zrezygnowałabyś/łbyś kiedyś z prowadzenia bloga? jeżeli tak to dlaczego. 
Myślę, że jeśli kiedykolwiek miałoby do tego dojść to w dalekiej przyszłości. Na dzień dzisiejszy pisanie bloga sprawia mi ogromną radość i nie myślę o rezygnacji.

11. Czego najbardziej się boisz? 
Samotności w ciemności.
A ja nominuję:



A tu pytania, na które Wy musicie odpowiedzieć:

1. Wiara, nadzieja czy miłość? Dlaczego wybrałaś/eś właśnie tą opcję?
2. Jaki jest twój ulubiony program/serial/... telewizyjny?
3. Adopcja dziecka. Tak czy nie? Dlaczego?
4. Jaka jest znana lub mniej znana, sławna lub mnie sławna osoba, która Cię inspiruje?
5. Czy sława niszczy ludzi?
6. Jak spędziłabyś/spędziłbyś swój ostatni dzień w życiu, wiedząc że on nastąpi konkretnego dnia?
7. Ulubiony cytat?
8. Jakie są Twoje trzy najważniejsze zasady, których się trzymasz?
9. Morze czy Góry?
10. Jakie są Twoje plany na najbliższe pięć lat?
11. Ulubiony sklep?

29 komentarzy:

  1. Dziękuję za odpowiedzi : *

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiedziałam że ten tag jeszcze krąży ale w końcu to łańcuszek ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uwielbiam lato :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lato to zdecydowanie moja ulubiona pora roku ;) Wakacje w ciepłych krajach to też coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne takie pytania i odpowiedzi: )

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne odpowiedzi! Ja jestem zmarzluchem i też uwielbiam ciepłe kraje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też podobały mi się ,,Dzieci z dworca Zoo", aż bym przeczytała ponownie po latach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę przeczytać ta książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam ciepełko :) Ale w ciepłych krajach jeszcze nie byłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. My dzieci z dworca ZOO jest świetna! I Ja również uwielbiam ciepłe kraje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję nominacji! Świetne odpowiedzi na pytania :))

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. My dzieci z dworca Zoo była moją ulubioną książką gdy byłam nastolatką, wciaż dokładnie ją pamiętam...

    OdpowiedzUsuń
  13. "My dzieci z dworca Zoo" czytałam już kilka razy ;) fajna.

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za nominacje :) z chęcią się w to pobawię i niedługo odpowiem na Twoje pytanka :*

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję ja też raz dostałam ten tytuł ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje nominacji ;-)


    Zapraszam do wziecia udzialu w konkursie ;-)

    http://cudazwlosow.blogspot.com/2014/09/konkurs-fryzurka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też lubię najbardziej lato :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham lato. Nie czytałam tej książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję nominacji :) Kocham lato :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja ulubiona pora roku to zdecydowanie wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio dużo liebsterów na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję nominacji ;)
    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń