czwartek, 28 sierpnia 2014

Kochani!

Dziś tylko króciutki post... mianowicie przepraszam, że nie pisałam, ale zabrakło mi transferu, który odzyskam dopiero 1-go września. Trochę sobie narobiłam zaległości na Waszych blogach... obiecuję, że wszystko nadrobię za kilka dni, jak tylko będę mieć internet i chwilkę spokoju.

Ostatnio moje życie mimo brzydkiej pogody nabiera kolorów, nie pogardziłabym jednak słoneczkiem i gorącym powietrzem. Jak tam przygotowania do szkoły? Całe szczęście, że ja mam jeszcze miesiąc! Za niedługo znów wybieram się do Opola, zabieram ze sobą komputer więc postaram się być na bieżąco ze wszystkim ;)

Wybaczcie mi moją nieobecność, do napisania!

10 komentarzy:

  1. Zostałaś nominowana przeze mnie do akcji blogerek LIEBSTER BLOG AWARD Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz w niej udział i odpowiesz na moje pytania : http://makijazuswiat.blogspot.com/2014/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Już oglądam pytania ;)

      Usuń
  2. Ja mam limit korzystania nieograniczony, ale brak komputera, mój padł i korzystam kiedy się pożyczę tylko :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Brak internetu. Skąd ja to znam... ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na szczęścoe nie mam problemu:) fajny blog dołaczam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko, ja w sierpniu też mało co publikowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam moje problemy z transferem :D na szczęście nigdy więcej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Łączę się w bólu, dopiero dziś założyli mi Internet :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też mam teraz zaległości i nie wiem jak to ponadrabiam teraz bo zaczełam szkołe, ale postaram się ;) chętnie zobserwuję

    OdpowiedzUsuń