sobota, 23 sierpnia 2014

Niekosmetycznie? Fotograficznie!




    Bardzo się cieszę, że ciągle przybywa coraz więcej obserwatorów, nawet nie zdajecie sobie sprawy jak mnie to motywuje do pisania kolejnych postów. 
Wiele razy zakładałam już bloga, ale żaden nie przetrwał dłużej niż tydzień... Z jednej strony szkoda, a z drugiej bardzo się cieszę, że w końcu nadszedł ten moment, do stworzenia czegoś na poważnie. 

    Znów kolejny post z zupełnie innej bajki, mianowicie.... oprócz testowania kosmetyków mam również inne zainteresowania oraz hobby. Dziś o jednym z nich. Fotografia to coś co mnie inspiruje już od bardzo dawna. Wszystko zaczęło się nim przyszła moda na „photography”, nim większość dziewczyn zaczęło uważać się za doskonałe artystki.. no cóż takie nastały czasy. Amatorka to jedno słowo, które mnie określa i tak już będzie do końca. Kiedyś, kilka lat temu planowałam iść w tym kierunku, jednak stwierdziłam, że to nie dla mnie. W dzisiejszych czasach jest mnóstwo osób, które robią dobre zdjęcia... mnie jednak nie satysfakcjonowałoby robienie zdjęć legitymacyjnych czy też dowodowych... Szukam wrażeń, fotografowania przyrody z bliska, „rozmów” oko w oko z tropikalnymi stworzeniami. Tak więc wylądowałam na pedagogice wczesnoszkolnej, na kierunku, o którym marzyłam od małego... stało się i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. Niemniej jednak spełniam się jako amatorka i staram się rozwijać moje zainteresowanie, by być jak najlepszą... nie dla świata lecz dla siebie. A tu macie kilka zdjęć, w zminimalizowanych rozmiarach. ;)



To by było na tyle, trzymajcie się! 

33 komentarze:

  1. też lubię robić zdjęcia, myślę, że to mnie odpręża i relaksuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia-chciałabym mieć takie umiejętności i spojrzenie jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotografia to świetne hobby - bardzo lubię oglądać zdjęcia robione przez kogoś i podziwiac;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rowniez interesuje sie fotografia :-) Super zdjęcia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjecia
    Obserwujemy ?
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, piękne zdjęcia! Ja niby kupiłam lustrzankę, niby dobre kadry robię, a jednak moim zdjęciom wciąż brakuje duszy, muszę nad tym popracować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobaja mi się zdjęcia, małpka jest urocza :))

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś fotografowałam ale niestety..jakoś przestałam ;)
    małpka jest urocza, jak i reszta zdjęć :)
    Buźka! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, jaka amatorka! Jestem pod wielkim wrażeniem, te zdjęcia są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie i do wzajemnej obserwacji :) www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo bardzo ładne robisz zdjęcia :) Powodzenia w prowadzeniu bloga! :) bonny-sensation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne fotki :) Fotografia to świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia, gratuluję talentu :-) Jabłko wygrywa :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja przyszłość na pewno będzie związana z fotografią... Uwielbiam to! ;))

    Zaintrygowało mnie zdjęcie tej małpki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Łabędzie i tory są naj... ;-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne są :) Ja swego czasu próbowałam swoich sił w fotografii, ale chyba zabrakło mi samozaparcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia, mają niesamowity klimat :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia, ja też mam lustrzankę sony. Mogłabyś zdradzić z jakiego body korzystasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdjęcia masz świetny aparat ! ;)
    http://iggynaturalblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz talent, zdjęcia obłędne! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna jest ta fotografia ze strumykiem!

    OdpowiedzUsuń
  22. gdy patrzyłam na te zdjęcia cos mnie w środku ruszyło ....są niesamowite *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe ujęcia ! Zakochać się można !

    OdpowiedzUsuń