poniedziałek, 29 września 2014

Studia czas zacząć!



Kochani! Nie pisałam przez ostatnie kilka dni, ale nie miałam kiedy... wiecie jak to jest: pakowanie, pranie, pakowanie ;) Od wczoraj jestem już w Opolku i mam teraz chwilkę, bo czekam aż mój chłop wróci ;D Muszę się czymś pochwalić, a jednocześnie przyznać do... Przez całą akcję niekupowania kosmetyków pilnowałam się jak mogłam, można powiedzieć, że wytrzymałam do ostatniego dnia (trwa do jutra), ale wiecie jak to jest nowe miejsce... Wyruszyłam dziś w miasto i nie mogłam się powstrzymać, uległam! ;( Ale za to jakie wspaniałości sobie kupiłam. Zdjęcia zdobyczy niestety Wam nie pokażę ponieważ pożyczyłam moją lustrzankę siostrze na dwa tygodnie (powyższa fotografia była robiona przed jej wyjazdem) związku z tym oto mankamentem projekt denko również pojawi się nieco później niż zawsze... musicie mi wybaczyć. Wróćmy do nowości... otóż kupiłam sobie odżywkę z Kallos'a "go go", maskę Vanilla z tej samej firmy, szampon wzmacniający z Garniera bez sylikonów i parabenów, regenerujący balsam do ust "medic" z L'b, oliwkowy kremik do twarzy z Ziaji (niebawem pojawi się w projekcie denko), szminkę z Rimmela odcień 058 (drop of sherry - jestem w niej zakochana) oraz kapciuszki w Pepco ;) Oczywiście wszystko w dużych promocjach... na pomadkę miałam 50% zniżki (10 złotych za taką wspaniałość, ach) Znacie te produkty, lubicie?
Jutro wybieram się na dzień adaptacyjny i nie mam pojęcia jak się ubrać... normalnie czy galowo? Jak widzicie na powyższym zdjęciu jestem w pełni przygotowana do nauki, tylko że psychika odmawia posłuszeństwa... cóż zrobić, mus to mus!  Napiszę niebawem, trzymajcie się!

A na koniec....


26 komentarzy:

  1. Ah.. zazdroszczę.. Jak ja tęsknię za studiami i tym fantastycznym klimatem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tęsknie za studiami, to był wspaniały czas. Freedom...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam te czasy dawno za sobą,czasami mi żel,że już po, a czasami jak sobie wspomnę egzamin z łaciny to jednak się cieszę,że mam to za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Studia to fajny czas :) Między sesjami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia, studia w Opolu nie są aż takie straszne :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sprawdzić tą szminkę z Rimmela w necie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Planuję nic nie kupować przez październik. Będzie ciężko, ponieważ pod koniec miesiąca szykuje się wypad do centrum handlowego. ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że zakupy udane :D Również ostatnio kupiłam maskę Kallos.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na recenzje szminki z Rimmela!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to mam fioła na punkcie artykułów papierniczych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czasami trochę tęsknie za studiami, za tą wolnością i beztroską :) Ale tylko czasami ;) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasem sobie wspomina studia, to był wspaniały czas :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobne zeszyty kupione w Biedronce :D Też czeka mnie kolejny rok studiów :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Na studiach były fajne momenty (szczególnie po zajęciach :P), ale jakoś nie chciałabym wrócić tam :) Było trochę ciężko, trochę stresów. Może na innym kierunku byłoby luźniej i fajniej :P Powodzenia na studiach i oby Twoje okazały się fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. calkiem ladne notesy :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Studiaaa! Ja zaczęłam drugi rok właśnie :D Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  17. No to zakupy zrobiłaś widzę niezłe :) Ja dzisiaj miałam pierwszy dzień na uczelni, będzie ciężko :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog!
    Zapraszam Cię do mnie!
    Obserwujemy?;>?;>

    OdpowiedzUsuń
  19. ja zaczęłam dzisiaj studia i jestem bardzo zadowolona gdyby nie tylko te pociągi ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie też zamieszanie przeprowadzkowe. Widzę, że jest nas więcej w podobnej sytuacji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Studia jeszcze przede mną, wybieram się za rok więc na razie nie wiem co to "ten" stres i życzę powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam miłe wspomnienia ze studiami ;) Czekam na recenzję pomadki Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba wrócę na studia - dla tych cudnych notatników :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja na studiach biorę na zajęcia kilka kartek i długopis xDDD

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia! Ja w tym roku wracam na studia po 5 latach przerwy :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę że zakupy udane, piosenka o chłopaku fajna:)

    OdpowiedzUsuń