poniedziałek, 8 września 2014

Yodeyma razy dwa!



Witajcie! Dziś przyszedł czas na moje próbki z Yodeyma (15 ml), z których jestem bardzo zadowolona. Zero opłat, zero haczyków czego się z początku obawiałam. Na perfumiki czekałam niecałe 2 tygodnie. Dzięki mojemu chłopakowi udało mi się uzyskać dwa flakoniki (jeden zamówił on, a drugi ja). Zapachy, na które się zdecydowałam bardzo przypadły mi do gustu, ale o tym zaraz. Kiedy dostałam „paczkę” nie spodziewałam się, iż tak miło zaskoczy mnie firma... otóż oprócz próbek,  które znajdowały się w papierowych pudełeczkach do koperty został dołączony spis wszystkich produktów z krótkim opisem zapachów, ponadto na osobnej karteczce zostały napisane składy pachnideł, za co firma zyskuje wielkie uznanie z mojej strony.


Fruit to zapach, na który zdecydowałam się od razu. Jest to połączenie owocowo – szczyprowe z dodatkiem woni kwiatowej. „Soczysta i niewinna kompozycja owocowa jabłka oraz szlachetna intensywność tuberozy tworzą świeży i młodzieńczy zapach.” Nieco dłużej myślałam nad drugim zapachem i postanowiłam wybrać coś zupełnie innego. Tym oto sposobem padło na zapach Freshia, nowoczesny i zarazem bardzo elegancki. „Zniewalające połączenie nut hesperydowych z delikatnymi nutami serca i głębią wanilii tworzą wyjątkowy i nowoczesny zapach.” Oba zapachy są cudowne i nie potrafię powiedzieć, który bardziej mi się podoba. Pachnidła dość długo utrzymują się na skórze dzięki czemu nie trzeba co „pięć” minut sięgać po flakonik. Jestem bardzo zadowolona z wyboru oraz z możliwości otrzymania tak przyjemnych próbek. 

Polecam każdemu! Spieszcie się, bo nie wiadomo jak długo będzie można skorzystać z darmowych perfum.

32 komentarze:

  1. Też zamówiłam sobie Fruit :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam ale Aqua coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już dawno zamówiłam, jednak do tej pory nie doszły .

    http://wildstrawberryand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlaśnie ja też wieki temu zamawiałam i nie przyszły. A one przychodzą poleconym czy zwykłym listem?

      Usuń
  4. Dziś do mnie dotarły w jakiejś innej wersji i jutro zabieram się za testy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś też dostałam bardzo ładny zapach

    OdpowiedzUsuń
  6. nono porządne te próbki, miło ze strony firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zamówiłam zapach 48 i jestem bardzo zadowolona. Chyba żadne perfumy nie utrzymywały się tak długo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie pamiętam jaki dostałam zapach, ale też zamówiłam i paczuszka dotarła. ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo nie wiedziałam o nich, zaraz zobaczę sobie co tam mają :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamówiłam zapach Harpina i jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. my już czekamy ze swa tygodnie, ciekawe ile jeszcze to potrwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze dwa** przepraszamy za literówkę;):)

      Usuń
  12. Także czekam na przesyłkę od nich ;)) .

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie zamówiłam :D. Chyba błąd... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie. Ciekawa jestem bardzo tego zapachu Freshia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfumy to zdecydowanie moja słabość... strasznie lubię wąchać dosłownie wszystko. Ciekawią mnie te zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  16. nie słyszałam o tym, ale już lecę do nich zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zamawiałam i nie otrzymałam ich :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam o tych perfumach, ale wydawało mi się to za proste . Widzę u Ciebie ze przesyłka wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam inną wersję i są świetne! Próbka naprawdę spora, ale idealna do torebki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak na próbki wyglądają bardzo ładnie, niestety nigdy nie słyszałam o nich i właśnie z ciekawością przeglądam ich stronę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. No proszę, czyli próbki bardzo udane!

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę obczaić te perfumki :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja z tej serii wybrałam perfumy o nazwie Harper, które są niby odpowiednikiem j'dore Diora. I przyznam, że zapach łudząco podobny do oryginału.

    OdpowiedzUsuń
  24. Też mam próbkę :)
    Dzięki za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. tez mam próbke ale zapach okazał się nie tafiony

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam wersję fruit :D Pachnie zniewalająco :D

    OdpowiedzUsuń