czwartek, 23 października 2014





Bardzo spóźniony, październikowy projekt denko, ale jest! W zeszłym miesiącu niestety niezbyt dużo uzbierałam pustych opakowań... jednak wiem jaka jest tego przyczyna, otóż ostatnio mam fazę na rozpoczynanie nowych kosmetyków nie kończąc poprzednich, ech muszę z tym skończyć! Tak więc... 

Zdenkowani:

1. Płyn micelarny bebeauty, łagodzący (Biedronka)
2. Pasta do zębów Vademecum Oxy White
3. Krem do twarzy Ziaja oliwkowy (cera słucha i mieszana)
4. Deo Spray Isana (Aloe Vera)
5. Isana Olejek pod prysznic (melon i gruszka)
6. Odżywka Glis Kur Ultimate Volume
7. Tisane, balsam do ust – pomadka
8. FlosLek Winter Care
9. Einstein Lip Therapy
10. Deo Spray Isana (Exotic)
11. Mokre chusteczki Gaga
12. Mokre chusteczki Linteo Baby
13. Maska do włosów Kallos (czekoladowa)


1. Pasta do zębów Vademecum Oxy White 2 in 1


Tutaj zbytnio rozpisywać się nie będę... pasta jak pasta. Znajduje się w przyjaznym, małym opakowaniu idealnym na wyjazdy. Pachnie miętowo, dobrze oczyszcza i odświeża oddech. Brak efektu „white”. Cena: ok. 6 zł 75 ml
Ocena: 6/10

2. Krem do twarzy Ziaja oliwkowy (cera słucha i mieszana)


Bardzo fajny, tłusty krem nadający się głównie do suchej cery. Idealnie sprawdza się na noc (skóra jest dobrze nawilżona, nie ściągnięta i miła w dotyku). Niby nie nadaje się pod makijaż, a jednak u mnie w połączeniu z podkładem spisuje się na medal, ale uwaga nie wolno przesadzić z ilością specyfiku, bo wtedy cały czar pryśnie! :D Delikatnie pachnący produkt znajduje się w plastikowym opakowaniu, które zawsze znajduje się w mojej torebce. A bym zapomniała! Nie podrażnia, nie uczula, nie powoduje wysypu niespodzianek, polecam! Cena: ok. 5 zł
Ocena: 8/10

3. Deo Spray Isana (Aloe Vera)


Podobnie jak jego egzotyczny brat nadaje się dla osób, które nie mają większego problemu z poceniem. Nie zapewni nam całodobowego efektu „suchych pach” ale bez wątpienia mogę stwierdzić, że zniweluje brzydką woń. Tani, bardzo dobry produkt, który możemy zakupić w Rossmannie nie podrażnia nawet tuż po goleniu. Co do zapachu, hmmm... pachnie bardzo ładnie, delikatnie, aloesowo, ale mimo wszystko pod tym względem przegrywa ze swoim rodzeństwem. Cena: ok. 3 zł 150ml.
Ocena: 9/10

4. Isana Olejek pod prysznic (melon i gruszka)


Uwielbiam jego orzeźwiająco owocowy zapach, który unosi się po całej łazience... szkoda tylko, że nie pozostaje na skórze, ale nie ma co się dziwić żel ma myć i w tym celu sprawia się bez zarzutów. Jest dość gęsty i zarazem wydajny. Wystarczy odrobina by otulił całe ciało. Ten idealnie pachnący umilacz czasu jest niewiarygodnie tani (ok. 3 zł w promocji  300 ml). Mimo niskiej ceny nie wysusza, a wręcz przeciwnie delikatnie nawilża. Godny polecenia!
Ocena: 8,5/10

5. Odżywka Glis Kur Ultimate Volume


Jak szampon z tej serii jest dla mnie ulubieńcem, tak ta odżywka totalnym rozczarowaniem. Nigdy wcześniej nie miałam specyfiku, który tak bardzo obciążał włosy. Podczas nakładania wydaje się, że w ogóle jej nie ma na włosach, jednak po wysuszeniu zazwyczaj musiałam myć ponownie moje kłaczki. Dobrze zmywa oleje i ładnie pachnie. Odradzam! Cena: ok. 10-12 zł.
Ocena: 2/10

6. Tisane, balsam do ust – pomadka

7. FlosLek Winter Care

8. Einstein Lip Therapy

9. Deo Spray Isana (Exotic)

11. Mokre chusteczki Linteo Baby

12. Płyn micelarny bebeauty, łagodzący (Biedronka)
Recenzję tego produktu możecie znaleźć tutaj ;)

14. Maska do włosów Kallos (czekoladowa)

22 komentarze:

  1. Nic jeszcze nie używałam z Twojego denka :( Obecnie kończę starą wersję biedronkowego micelka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tą pastę do zębów, ale w granatowym opakowaniu i mnie niestety nie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kupić tę odżywka Glis Kur, ale raczej się wstrzymam. Spore denko.

    OdpowiedzUsuń
  4. you have a nice blog...do you wanna follow each other....follow me on GFC and do let me know on my blog....leave you URL....i will follow you back
    keep in touch
    www.hairfashionbeautyblog.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  5. sporo tych produktów ;-) gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo produktów, które znam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tę niebieską wersję maski kallos i pachnie pięknie jak budyń waniliowy :) Muszę się skusić na czekoladową. W wolnych chwilach zapraszam do mnie http://blueberryloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. żele z Isany bardzo lubię tak jak jeszcze kilka innych produktów z tego denka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szampon z gliss kur mnie ciekawi ;D a isana ma ładny zapach ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale tego dużo :D
    co do linku to Kochana wejdź na allegro i wpisz "Organizer na kosmetyki" na pewno Ci wyskoczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Zapraszam Cię Kochana na nowy post i Konkursik-> http://magiclovv.blogspot.com/2014/10/konkurs-z-hellmouseeu.html

      Usuń
    2. Już wchodzę na Twój nowy post ;)!

      Usuń
  11. jest jeszcze wersja "lekka" tego kremu...taka pod makijaż...ale u mnie się sprawdza tylko na noc...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten Ziajowy kremik muszę upolować ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oliwkowy krem Ziaja bardzo lubię... :)

    OdpowiedzUsuń