piątek, 3 października 2014

Garnier Płyn Micelarny 3w1 (skóra wrażliwa)

Dzień dobry wszystkim ;) No i się zaczęło... po długich wakacjach trzeba znów się przestawić na tryb „nauka”, cóż zrobić ;(  Będę starała się być na bieżąco z moim oraz z Waszymi blogami, ale wiecie jak to jest... Tak się tak złożyło, że dziś mam dzień wolny od zajęć więc postanowiłam wykorzystać ten czas w stu procentach, ale do rzeczy, bo za chwilę muszę wracać do czytania książek związanych z historią myśli wychowania. Przygotowałam dla Was recenzję znanego już chyba wszystkim płynu micelarnego z Garniera. Jesteście ciekawi? 



1. Od producenta:

Opis produktu:
Płyn micelarny 3 w 1 to prosty sposób, by usunąć makijaż oraz oczyścić i ukoić całą skórę (twarz, oczy, usta) za pomocą jednego gestu. Nie wymaga spłukiwania.
To pierwszy inteligentny produkt oczyszczający od Garniera, w którym została zastosowana technologia miceli. Nie musisz już trzeć, by pozbyć się zanieczyszczeń i makijażu - micele wiążą je niczym magnes. Efektem jest idealnie czysta skóra bez pocierania. Bezzapachowy.

Skład:
Aqua, Hexylene Glycol, Glycerin, Disodium Cocoamphodiacetate, Disodium EDTA, Poloxamer 184, Polyaminopropyl Biguanide

2. Moim zdaniem:

Zacznę on tego, że zdjęcie było robione już dawno.. teraz ilość zużycia jest dużo większa. Jakiś czas temu naczytałam się wiele dobrego na temat tego produktu jednak nie potrafiłam się zdecydować na kupno. Jestem osobą, która woli więcej za mniej, ale mam zasady... produkt ma być dobry mimo niskiej ceny, dlatego też zwlekałam z kupnem. Pewnego dnia wybrałam się na zakupy i ku mojemu zdziwieniu zauważyłam ogromną promocję na ten specyfik... wtedy nie mogłam przejść obojętnie i stało się! Micek zawitał w mojej szafce ;D Teraz już wiem, że to był świetny wybór. Czytając blogi zastanawiałam się kiedy trafię na „złą” recenzję... postanowiłam, że jak kupię ten produkt to skupię się na jego wadach, by w sferze blogowej nie było za kolorowo. Jest tylko jeden problem.. płyn ku mojemu zdziwieniu nie ma wad, ani jednej najmniejszej wady więc tak jak reszta muszę przedstawić go w pozytywnym świetle ;D Mam suchą i wrażliwą cerę dlatego też oczekuję, by zmywak nie podrażniał,  nie piekł w oczy i nie ściągał skóry... czy spełnił moje zachcianki? Rzecz jasna, że tak! Nigdy nie miałam lepszego produktu do demakijażu. Perfekcyjnie i szybko radzi sobie z tuszami do rzęs, podkładami i innymi „podkreślaczami” naszej urody. Bezzapachowy płyn znajduje się w dużym (400ml), plastikowym, przyjaznym dla oka opakowaniu. Po jego zastosowaniu skóra jest gładka i jędrna w dotyku. Micek nie pozostawia tłustej warstwy i wystarczy go naprawdę niewiele, by zmyć cały makijaż. Jednym słowem jest to produkt idealny ;D! Cena: w promocji niecałe 11 zł.

Plusy:
dostępność
cena (kiedy produkt jest w promocji ;D)
wydajność
opakowanie
nie podrażnia
nie wysusza
perfekcyjnie zmywa każdy makijaż
sprawia, że po zastosowaniu skóra jest gładka i jędrna, ale nie ściągnięta

Minusy:
brak

Czy kupiłabym jeszcze raz ten produkt?
Tak!

Ocena:
Nie wierzę, że to robię ale... 10/10 ;)

40 komentarzy:

  1. Ostatnio stał się hitem, muszę go w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A na mnie wrażenia nie zrobił natomiast wiem, że każda z nas jest inna i co nie pasuje mnie może jednak przypasować innym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie go używam, ale i tak nie przebił mojego ulubieńca z Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jeszcze go nie miałam, na promocji go dorwę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie skończył mi się płyn do demakijażu i tak się cieszę, że wpadłam na tę recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten płyn i zużyłam już kilka butelek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dwa opakowania ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wykończyć micela z Ingrid i wreszcie się za niego zabiorę. Mam nadzieję, że będę tak samo zadowolona jak i Ty.

    OdpowiedzUsuń
  9. No 10/10 szok :P
    Nie znam go ale może
    wypróbuje. =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo, bardzo go lubie :) Jak dla mnie jest na prawdę rewelacyjny i muszę koniecznie kupić kolejną butelkę, bo już go zdenkowałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. czytałam o nim same pozytywne recenzje ,chyba i ja w końcu się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam!jeden z lepszych i tańszych miceli:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzisiaj go kupiłam w Rossmanie, więc za chwilę wypróbuję ;) kiedyś go widziałam w Biedronce ale za 15 z groszami , teraz kupiłam też za niecałe 11 zł

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam go jeszcze i mam podobne odczucia, jak Ty na początku, może pora się na niego skusić :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Lada dzień go nabędę i zaspokoję swoją ciekawość ;-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze widzę go w Biedronce, ale też zawsze powstrzymuję się od jego kupna... nie wiem czemu. Może trzeba byłoby to zmienić. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda mi na produkt idealny ale ja go nie kupie

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam go i bardzo się z nim lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam go obecnie testuję płyn z Kolastyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. wlasnie mam z garniera do testowania, zobaczymy jak się u mnie sprawdzi;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. I cena i pojemność bardzo mi się podoba, więc na pewno go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie za drogi i dobrze działa czego chcieć więcej :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że się sprawdził :) Ja akurat używam mleczka/żelu/toniku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest świetny, choć najlepszy moim zdaniem to ten z Vichy

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja jestem fanką biedronkowego i od lat go nie zamieniam na nic innego :)
    Obserwuję. Buziaki, Michalina.

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę go w końcu spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham ten płyn. Świetnie zmywa makijaż a jednocześnie naprwde nie podraznia oczu

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie szukałam opinii o tym produkcie w internecie. Tak jak mówisz, wszedzie tylko są pozytywy. Chyba to nie jest jakaś zbiorowa reklama :D? Twoje opinie zawsze były szczere. Chyba jednak kupię ten specyfik. W promocji dałaś za niego naprawdę grosze. W którym sklepie była taka promocja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna, ale chyba w Biedronce lub w Rossmannie ;)

      Usuń
  29. Ja prawde mowiac nigdy nie uzywalam zadnego plynu micelarnego, ale chyba sie skusze, chociaz o tym z Biedronki BeBeauty tez sa bardzo dobre opinie.

    Nie znałam jeszcze Twojego bloga, teraz będę wpadać tu częściej !:)

    Obserwuję ! :)
    I zapraszam do nas:
    http://gift-for-sister.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń