piątek, 31 października 2014

Karty stałego klienta... wady czy zalety posiadania?


Kochani, znów się spóźniłam, ale tym razem to internet odmawiał mi posłuszeństwa. Dziś mam dla Was troszkę inny post... mianowicie będzie dotyczył wad oraz zalet posiadania kart stałego klienta. Oprócz tych znajdujących się na zdjęciu w portfelu gości również karta z Orsay (od dłuższego czasu jej nie używam, dlatego też nie umieściłam jej na fotografii). Super Pharm to ostatnio jeden z moich ulubionych sklepów. Zawsze znajdę w nim coś dla siebie i co najważniejsze w niskiej cenie..., a to wszystko dzięki dużym promocjom oraz możliwości przynależenia do klubu LifeStyle.
Głównym pozytywem posiadania kart jest dostęp do większych i lepszych promocji, a przecież każda z nas uwielbia kupować więcej za mniej. Zbieranie punktów, które możemy wymienić na produkty, dodatkowe rabaty, prezenty czy też bony to jedynie niewielka część zalet, które zawdzięczamy naszym ulubionym sklepom....no ale przecież żeby nie było tak kolorowo trzeba wspomnieć o wadach, a raczej jednej wadzie... grubszy portfel! ;D
A Wy jakie karty posiadacie?

19 komentarzy:

  1. Ja mam tylko kartę Rossnę oraz payback :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam do Tesco przez 3 lata jak mieszkałam obok tego sklepu, ale nic mi ona w sumie nie dała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam sporo kart :D Przede wszystkim do sklepów z ciuchami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie mam żadnej karty, może jakbym miała u siebie SP czy Hebe to takie karty chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepiej opłaca się mieć lifestyle, mają naprawdę ciekawe promocje
    ja mam mnóstwo kart, ale rzadko je wszystkie noszę razem, a później zapominam zabrać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tesco, Hebe, Stara Mydlarnia i SP - to chyba te najczęściej używane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tesco i do ccc :D ale jakoś mało kiedy używam, bardziej robi to moja mamcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tylko kartę Tesco,wcześniej jeszcze Rossne,ale już mało robiłam dziecięcych zakupów i została anulowana

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używam tylko karty z Orsaya :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja miałam tylko do YR, ale od dłuższego czasu jej nie używam, bo z reguły zamawiam u nich przez internet:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam kartę TESCO i DAYLI :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam kilka, ale zwykle gdzieś je gubię. Specjalnych zalet nie zauważyłam, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasami korzystam z karty CCC i YR, ale planuję też założyć w SP. ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam kartę do tesco i ccc, pierwszy ma coraz gorszy asortyment, chodzi mi tu o odzież ,
    podobnie ma się z ccc, bardzo niska jakość, karty mają utrzymać klienta, zachęcić promocjami , lecz nie oszukujmy się, większość tych towarów jest warta wiele mniej niż nawet po cenie promocyjnej .

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam do SP i Hebe i dość często korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uważam, że warto posiadać takie karty, ale tam, gdzie rzeczywiście robimy zakupy :) Mam do SP i Hebe i płynie z tego wiele korzyści :)

    OdpowiedzUsuń