wtorek, 21 października 2014

Mini zakupy + przegląd poczty






Najmilsi! 

Wiem, że obiecałam projekt denko, który miał się już pojawić w zeszłym tygodniu no ale nie dałam rady... mam też dobrą wiadomość! Zdjęcia już zostały zrobione także niebawem (już bez obiecywania) będzie dostępny dla wszystkich ;) Dziś króciutki post, żebyście nie myśleli, że o Was zapomniałam ;D No i jeszcze jedno! Mama kupiła mi kominek więc jutro idę w poszukiwaniu wymarzonych wosków. 


Niedawno prosto z Chorwacji przyjechała do mnie niespodzianka, w prezencie dostałam lawendowe cudeńka: żel do kąpieli oraz specyfik, którego nie jestem do końca pewna. Możliwe, że jest to coś w formie zbitego balsamu do bardzo wysuszonych miejsc. Pożyjemy, zobaczymy... Dziś natomiast wybrałam się na małe zakupy, które możecie zobaczyć na powyższym zdjęciu. Padło na YVES ROCHER. Nigdy nie miałam tych produktów, znacie je? Polecacie?

No to nadszedł czas na przegląd poczty ;) Biedny, bo biedny, ale lepszy rydz niż nic ;D


Tak więc dzięki Everydayme mam możliwość przetestować kapsułkę Vizir (jutro pójdzie w ruch) oraz płyn do płukania Lenor... również udało mi się uzyskać tampony o.b. Czy Wy też skorzystałyście z możliwości zamówienia tych próbek?

Za niedługo, prawdopodobnie w tym tygodniu będę zmieniać wygląd bloga (ach! nie mogę się już doczekać).. także nie wystraszcie się chaosu, który tu zapanuje ;D 


Śpijcie dobrze, dobranoc! 

10 komentarzy: