wtorek, 18 listopada 2014

Aktualizacja włosowa - 16.11.2014


Kochani! Mam dzisiaj dla Was aktualizację włosową, dawno jej tu nie było więc stwierdziłam, że najwyższa pora pokazać ludzkości stan moich kłaków ;D



Włosy przed zrobieniem zdjęcia były nafaszerowane oliwą z oliwek, którą następnego poranka (16.11) zmyłam za pomocą waniliowej maski z Kallosa oraz szamponu oczyszczającego. Za sprawą szczotki oraz suszarki "wyprostowałam" moją czuprynę, co możecie zobaczyć powyżej, a końcówki zabezpieczyłam serum Goodbye Damage. Voila, gotowe!

... ale żeby post nie był za krótki to dodam coś jeszcze. Mianowicie chcę Wam się pochwalić moją wygraną. Jakiś czas temu postanowiłam zgłosić się do konkursu zorganizowanego przez stronę zafree.com.pl, 15 listopada miały być wyniki, ale jakoś zbytnio się tym nie interesowałam. Dopiero wczoraj z ciekawości zerknęłam na witrynę i dostałam oczopląsu gdy ujrzałam swoje nazwisko. :D


Teraz czekam na przesyłkę! 

22 komentarze:

  1. fantastyczna nagroda :) piękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne i gęste włosy ! P.s. Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie TY masz piękne długie włosy!! Też chcę takie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odetnij trochę i oddaj potrzebującym, np mi, haha :DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. O mamusiu, co za cudne, bujne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne masz te włosy, zdrowe, gęste! Bajka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, delikatne, w ogóle nie są zniszczone, pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Włosy są boskie- co tu dużo mówić! :D Gratuluje także wygranej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne włosy, gdyby mi się chciało tak dbać o włosy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycające te Twoje włosy! <3
    Gratuluję wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne masz włoski, zazdroszczę ich długości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę Wam wszystkim takich długich, pieknych włosów!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje wygranej. A włosy masz fantastyczne. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla takich włosów dałabym się zjeść :) Są piękne :)
    Zostaje u Ciebie i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pozazdrościć można takich pięknych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale piękne i jakie długie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No rzeczywiście klaki :) cudne:)

    OdpowiedzUsuń