niedziela, 16 listopada 2014









Hej! 

Tak jak większość z Was ja również wybrałam się do Rossmanna, skorzystać z promocji 1+1gratis :D W moje rączki wpadł podkład z Rimmela, który dotychczas jest moim ulubieńcem, puder z firmy Manhattan, korektor pod oczy z Lovely oraz Wibowski lakier do paznokci. Znacie te produkty, lubicie?





A teraz nadszedł czas na.....

Yankee Candle - Margarita Time 



Muszę się przyznać bez bicia, że jest to mój pierwszy wosk z tej firmy. Bardzo długo zastanawiałam się nad wyborem zapachu, ale stwierdziłam, iż świetnie sprawdzi się coś orzeźwiającego... i właśnie tym oto sposobem padło na Margarita Time. Woń wydobywająca się z rozgrzanego kominka bardzo przypadła mi do gustu, jednak spodziewałam się, tak jak to obiecywał producent, że będzie przynajmniej przez 7 godzin otulać nasze zmysły, no cóż troszkę się zawiodłam. Intensywność zapachu wyczerpuje się maksymalnie po 5 godzinach, całe szczęście, że wosk można dzielić na mniejsze części... No ale wróćmy do zapachu! Limonka, limonka, mocno orzeźwiająca limonka.... Margarita Time to bardzo cytrusowy wosk, który nie wszystkich zachwyci, ale dobrze stawia na nogi, kiedy trzeba się uczyć. Idealnie sprawdzi się w upalne dni, na ponure jesienne i zimowe wieczory polecam jednak coś delikatniejszego. Z pewnością jeszcze kiedyś go kupię! ;) 

20 komentarzy:

  1. Ten puder z Manhattan podobno jest dobry, moja koleżanka używa i jest jej ulubionym pudrem a lakiery z Wibo często kupuje i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkład z Rimmela jest napewno mocno krujący :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też używam podkładu Rimmel. Podoba mi się szablon i układ twojego bloga, przyjemnie się go przegląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wosk dzielę na kilka kawałków i wymieniam po 1-2 paleniach ;) jeśli pali się długo za pierwszym razem to faktycznie później już słabo pachnie, lepiej dzielić na mniejsze kawałki i częściej wymieniać zapachy ;)
    Ten zapach ostatnio chodzi za mną po blogach, wszedzie go widzę. Lubię nuty owocowe więc chyba by mi się spodobał.
    Zauroczyła mnie biała sowa..czy to lampion ?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super sówka :D Ja jeszcze w Rossmannie nic nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na recenzję podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja znam puder Manhattan tylko sypki i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny jest ten lampion-sowa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też wybrałam się do Rossmanna i uzupełniłam kolekcję lakierów do paznokci. ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę w końcu kominek nowy kupić, bo woski czekają a kominka brak :(

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem w mniejszości i w Rossmann nic nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten podkład Rimmela i lubię go :) Akurat tego zapachu YC nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dobrą promocje zrobili :D ja też byłam i oczywiście tusz do rzęs i podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tym razem ominęłam zakupy w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też ominęłam Rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny lampion! :) Nad zakupem wosku się już zastanawiam od dluższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam wiele wosków YC, ale tego jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń