poniedziałek, 22 grudnia 2014

Art Scenic - Korektor do brwi 3 w 1, Eveline


Witajcie kochani! Jak Wam mija przedświąteczna gorączka? U mnie w tym roku wyjątkowo spokojnie, prezenty zostały zakupione już dawno i od tygodnia czekają popakowane. Wczoraj przyjechałam do rodzinki i właśnie wygrzewam się w łóżeczku. U Was też taka brzydka pogoda? Gdzie te śnieżnobiałe płatki śniegu? No nic.. "Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma".
Dziś mam dla Was recenzję ciekawego produktu do brwi ;D a więc...




1.Od producenta:

Opis produktu:
Unikalny produkt przeznaczony do korekty brwi. Zapewnia jednocześnie przyciemnienie, nabłyszczenie i optyczną regulację brwi. Żelowa konsystencja oraz specjalna opatentowana szczoteczka sprawiają , że kreator jest wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w użyciu. Produkt dostępny w kolorze czarnym i brązowym. Testowany dermatologicznie.

Skład: 
Aqua / Water, Polyvinyl Alcohol, PEG 75 Lanolin, Propylene Glycol, Propylene Glycol / Water / Hydrolyzed Silk / Phenoxyethanol, Metylparaben / Butylparaben / Ethylparaben / Propylparaben, Panthenol, Triethanolamine, Carbomer, May contain: CI 77491, CI 77492, CI 77499.

2. Moim zdaniem:

Na firmie Eveline wiele razy się zawiodłam.... począwszy od maski do włosów, która była najgorszą jaką posiadałam w domu, zamiast naprawiać, niszczyła, a skończywszy na odżywce do paznokci, która może i pomagała, ale sprawiała taki ogromny ból, że dziękuję bardzo, za taki produkt. Gdyby nie promocja w SuperPharm'ie to korektor ten nigdy nie trafiłby w moje ręce. Z dwóch kolorów do wyboru: brązowego i czarnego wybrałam ten pierwszy. To był znakomity wybór! Specyfik ma wiele zalet, wad nie zauważyłam w ogóle, a rzadko się to u mnie zdarza. Przede wszystkim nie pozostawia siebie na skórze, co za tym idzie nie robi sztucznego efektu. Cudownie podkreśla, nabłyszcza oraz "reguluje", jednocześnie nadając naturalnego przyciemnienie naszym brwiom. To od nas zależy ile warstw specyfiku nałożymy i jaką chcemy otrzymać głębię koloru. Produkt naniesiony na włoski nie rozmazuje się i wytrzymuje aż do zmycia makijażu. Korektor nie uczula i znajduje się w solidnym opakowaniu z przyjemną dla brwi szczoteczką. Ten ogólnodostępny kosmetyk możemy zakupić za niecałe 15 zł, a służyć nam będzie prze hohoho i jeszcze dłużej (nie wysycha). Co tu dużo mówić, godny polecenia! Z pewnością wiele razy będę do niego wracać ;)

Plusy:
dostępność
cena
wydajność
opakowanie + szczoteczka
nie pozostawia siebie na skórze
podkreśla
nabłyszcza
optycznie reguluje
naturalnie przyciemnia
nie rozmazuje się
nie wysycha
nie uczula

Minusy:
Brak.

Czy kupiłabym jeszcze raz ten produkt?
Tak!

Ocena:
9,5/10

11 komentarzy:

  1. Jak wykończę wosk do brwi to chętnie go spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego kosmetyku, ale myślę, że niebawem naprawię ten błąd...:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w sumie nie używam żadnych kosmetyków do brwi :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałby mi się taki produkt do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że dobrze się sprawuje :)
    Ja do brwi używam matowego brązowego cienia lub kredek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam korektoru do brwi, zazwyczaj używam kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się czy go kupić, co prawda mam już sprawdzone produkty do brwi, ale nowości zawsze kuszą...

    OdpowiedzUsuń
  8. mam z serii Arganowej korektor z tej firmy, jest idealny <3

    OdpowiedzUsuń