wtorek, 23 grudnia 2014

Czy Wy też co roku obiecujecie sobie nowe zmiany w życiu? Postanowienia typu: schudnę, rzucę palenie, będę spożywać mniej alkoholu są chyba wszystkim znane… Tak, tak „obiecanki cacanki”, ale mimo wszystko wierzymy, że ten kolejny, nowy rok będzie inny od wszystkich. No i tego się trzymajmy ;D! Najważniejsza jest wiara, może faktycznie rok 2015 przyniesie nam coś czego nie otrzymaliśmy w poprzednich latach. Jedno jest pewne! Szykuję dla Was noworoczne rozdanie, ale wszystko w swoim czasie ;) Przejdźmy do moich postanowień!



A więc… mam zamiar:

- Lepiej zarządzać czasem. Czy nie uważacie, że doba powinna być dłuższa? Niestety tego raczej nie da się zmienić, tak więc pozostaje mi jedynie… no właśnie, co mi pozostaje? Mam zamiar założyć sobie notes, w którym będę pisać: Co? Gdzie? Kiedy? Liczę, że dzięki niemu będę miała czas na wszystko i zmobilizuje mnie on do punktualności ;)


- Zacząć pomagać innym. Świetna sprawa, być dla kogoś oparciem w trudnych chwilach, zmieniać płacz na łzy szczęścia. Myślałam nad fundacją lub odwiedzaniem chorych dzieciaczków w szpitalach ;)


- Unikać stresu. Stres, stres, stres! Zjadacz organizmu! Oj, nasz organizm bardzo nie lubi tego stanu, chyba warto wyluzować i zająć się czymś bardziej pożytecznym.


- Zacząć oszczędzać. Czas zacząć zbierać na nowego laptopa, albo na naprawę starego ;D


- Mniej narzekać. Ostatnio to chyba moje ulubione hobby, aż sama się dziwię jak mój chłopak ze mną wytrzymuje. Poprawię się, obiecuję! ;D


- Nauczyć się czegoś nowego. Może nuczę się układać Kostkę Rubika?



- Lepiej się odżywiać i zacząć ćwiczyć. Na początek 30 minut dziennie wystarczy. Czy mi się uda? Mam taką nadzieję ;)


A jakie są Wasze postanowienia na nadchodzący rok? 


Kochani, łapki w górę i lajkujemy nowopowstałego fanpage CapelliSani!


Zapraszam Was również na mojego instagrama ;)

12 komentarzy:

  1. Hehe co roku mam podobne postanowienia, część się z nich udaje, a cześć nie :D Np. kwestia wagi.. niestety jest ciągle ta sama, ale w sumie dobrze, że nie przytyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hi dear!! nice post!!! merry Christmas!!

    www.fashionizein.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi w tym roku udało się dotrzymać wielu postanowień. Na przyszły rok tez już coś mam zaplanowane. Na pewno się uda bo silną wolę trzeba trenować a nic samo nie przyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych świąt! I aby wszystkie postanowienia noworoczne się spełniły. ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w spełnianiu postanowień :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jak znajdziesz skuteczny sposób w jaki sposób unikać stresu koniecznie daj znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też muszę lepiej zarządzać czasem, bo ostatnio u mnie z tym gorzej :) Powodzenia w spełnianiu postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie robię postanowień noworocznych,bo nie umiem im sprostać :( też by przydało mi się uzbierać na komputer,ale marne szanse

    OdpowiedzUsuń
  9. Fan pejcz zalajkowany :) A wracając do postanowień to w sumie nigdy nie czekamy na NOWY ROK i staramy się na bieżąco wprowadzać zmiany w kwestie, które ich wymagają :) Chociaż taka zmiana daty może byc dodatkowo motywująca :)

    OBSERWUJEMY :*

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo



    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne postanowienia :)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach te postanowienia :)
    Może to Ci się przyda: http://www.studentkazarzadzania.blogspot.com/2014/09/8-wskazowek-uatwiajacych-organizacje.html

    Dodaję do ulubionych i będę zaglądała częściej :*

    OdpowiedzUsuń