piątek, 12 grudnia 2014

Poirytowana.

Witajcie! Mój kochany wyjeżdża na weekend do rodziny i zostawia mnie z komputerem, wiecie co to oznacza? Bloooogoooowaaaanie! Ale byłoby zbyt kolorowo... w poniedziałek czeka mnie egzamin (zerówka) więc trzeba będzie się też troszkę pouczyć ;( 

Pamiętacie jak wspominałam Wam o wygranej na ZaFree? Wygraną miał być zestaw do włosów HairDreams, właśnie taki:


Nie ukrywam, że bardzo się cieszyłam, ale na tym się skończyło... zestawu do dziś nie ujrzałam. No cóż.... zawiodłam się i tyle. Kilkakrotnie pisałam do firmy podkreślając, że wygrana dotyczy powyższego zestawu i usiłowałam wydusić od nich cokolwiek na ten temat. Dopiero po około 2 tygodniach, gdy moja kolejna wiadomość nie była dla nich zbyt piękna dostałam odpowiedź, iż paczka została wysłana. Kurier przybył następnego dnia, otwieram paczkę a tam listopadowe pudełko ShinyBox.... z jednej strony się cieszyłam, ale z drugiej szlag mnie trafiał! Oczywiście napisałam kolejną wiadomość (był to 05.12) która brzmiała tak: 

"Witam, kolejny raz się zawiodłam. Dzisiaj otrzymałam oczekiwaną paczkę jednak po otwarciu zauważyłam inną zawartość niż tą jaką powinnam otrzymać. Mianowicie tak jak pisałam już wcześniej wygrałam zestaw do włosów HairDreams, a nie pudełko ShinyBox. Mam cichą nadzieję, że Państwa firma się zrewanżuje... Nie ukrywam, że jestem poirytowana. Pozdrawiam." 

No cóż... do dzisiaj nie dostałam odpowiedzi, co oznacza, iż mogę się pożegnać z wygraną. Zdaję sobie sprawę, że nie powinnam narzekać, przecież nie zostałam z niczym, ale w związku z tym, iż jestem włosomaniaczką oczekiwałam innej zawartości. Nie mam już do nich siły, fakt, iż firma mnie unika szerokim łukiem mnie tak strasznie denerwuje, że mam ochotę im obsmarować tyłek, ale tego nie zrobię, no bo po co?

Teraz przejdźmy do milszej części posta. W naszym mieszkaniu pojawił się nowy członek rodziny, a jest to? Maltańczyk - kochany urwis, który lubi wszystkich budzić ;D Jak Wam się podoba?


20 komentarzy:

  1. Nie lubię takich "niespodzianek", może jeszcze firma się odezwie...
    A piesek śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwnie z tą przesyłką :/. Przykro mi.
    Psiak jest cudny! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstyd dla firmy, że tak traktuje osoby nagradzane. Sama bym się chyba ich nie oszczędziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki śliczny psiaczek, pewnie dużo radości sprawia - oprócz łobuzowania ;)

    A firma ta powinna się wstydzić, opinię już im wystawiłaś, ich strata ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to nie miło ze strony firmy ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie kiedyś usłyszałam, że to oszuści, no ale tylko słyszałam. Przykro mi, że wyszło tak z tą paczką. Dobre chociaż to, że tego ShinyBoxa dostałaś niż nic :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz właśnie prawo być poirytowana i to bardzo, bo mimo, że nie zostałaś z niczym, to nie dostałaś tego co powinnaś. Skoro firma ma pudełka Shiny na zbyciu, to niech zrobią konkurs, w którym do wygrania będzie właśnie takie pudełko. Szkoda gadać wgl...

    Co do pieska- rewelacyjny! :) Słodziak na maksa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. proponuję na profilu fb opisać sprawę, ja kiedyś tak w podobnej sytuacji zrobilam i odzew był szybciutki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, jaki cudny piesek! :) A co do wygranej - przykre... :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Niefajna sytuacja z tą wygraną. Mam nadzieję, że otrzymasz wygrany zestaw

    OdpowiedzUsuń
  11. ale słodziak - moje dziecko marzy o takim urwisie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o tym zafree już róźne rzeczy.. niektórzy chwalą niektórzy nie... ale ja na Twoim miejscu bym się cieszyła :D a pieska masz cudnego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I dlatego wqrzają mnie takie serwisy, które organizują mnóstwo konkursów i się z nich nie wywiązują.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo nie fair ta firma postępuje! Ja bym to jeszcze bardziej nagłośniła. Nie lubimy oszustów! Cudowny ten piesio <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wonderful blog sweetie! Just followed you on GFC! Hope you can visit mine and follow me too! P.S your little dog is sooooo cute!!!:) kisses
    www.fashionizein.com

    OdpowiedzUsuń
  16. firma chyba sobie żartuje :/

    OdpowiedzUsuń
  17. To nie jest zbyt miłe :/ też bym się wkurzyła ... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezbyt ładnie się zachowali :( Jaka słodka psincia ;) <3

    OdpowiedzUsuń