wtorek, 30 grudnia 2014



Witajcie! 
Macie już stworzoną chciej listę na nadchodzący rok?
U mnie na bogato, mam nadzieję, że uda mi się zdobyć aby połowę, z moich zachcianek.

1. Pędzle do makijażu. Ostatnio, w Hebe kupiłam sobie pędzelki: do zadań specjalnych oraz do cieni. Bardzo jestem z nich zadowolona i chciałabym dokupić jeszcze dwa: do pudru oraz podkładu.

2. Głośnik bluetooth. Poluję już na jakiś tani, a dobry od dawna. Mam nadzieję, że niebawem uda mi się taki zdobyć. ;)

3. Mini walizka. O tak! Denerwuje mnie przewożenie różnych rzeczy w reklamówkach, wrrr! Muszę kupić sobie małą walizkę, do której zmieszczę wszystko, co jest mi potrzebne na weekendowe powroty do domu.

4. Torebka, a raczej dwie torebki. Potrzebuję dużej, mieszczącej format A4 oraz kopertówki.

5. Oleje, kochane oleje. Moje włosy je uwielbiają! Chciałabym przede wszystkim arganowy.

6. Portfel. Wyobrażacie sobie, że w mojej torebce gości portfel, który posiadam od podstawówki? Czas na zmianę!

7. Laptop. Stary się zepsuł, pragnę nowego, a jeśli nie uda się zdobyć funduszy to wystarczy naprawa mojego starego grata. :D

8. Zegarek. Widziałam takie śliczne damskie zegarki. Chciałam sobie kupić przed świętami, ale niestety byłam doszczętnie spłukana.

9. Prawo jazdy. Nie wiem czy uda mi się zrobić je w 2015 roku, ale bardzo bym tego chciała.

10. Lustrzanka. Mój Soniak służył mi bardzo dobrze, dopóki nie spaliła się lampa. Jeśli uda mi się nazbierać pieniążki to kupię sobie nowy sprzęt, jeśli nie to sama wymiana lampy wystarczy. ;)

11. Wakacje! Dawno już na nich nie byłam. Wystarczy tydzień, gdziekolwiek. ;)

Ps. Zapraszam Was na mojego Instagrama oraz na Facebook'ową stronę ;D
A i jeszcze jedno! Szykuję rozdanie... Macie może jakieś szczególne zamówienia? ;)

26 komentarzy:

  1. Też bym chciała lustrzankę przede wszystkim :D Oprócz tego mam na liście jeszcze m.in. adidasy, termos itd :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A moim postanowieniem jest zdanie prawka za pierwszym razem i nauka do matury, która czeka mnie dopiero w 2016 :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog działa na mnie pozytywnie przez te słoneczne kolorki:)
    Fajne postanowienia, oby się udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, trochę lata musi być! ;D

      Usuń
  4. Pędzle również bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lustrzanka to dobra inwestycja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakup ładnego zegarka również mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki aparat to i ja bym chciała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę kupić jakąś torebkę no i jak się uda to w tym roku czeka mnie prawo jazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna lista ,co roku się powiększa moja;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  10. oby wszystko się sprawdziło, pędzle i lustrzanka to świetna inwestycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś się nad rzeczami nie zastanawiałam jeszcze... Najbardziej bym chciała, aby miała duże możliwości zarabiania na te chciejstwa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w dopięciu swego :-) Obyś dobrnęła do końca tej listy odhaczając wszystko po drodze :-)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lustrzankę też bym chciała :) Oby wszystkie pozycje z tej listy się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oleje oleje oleje <3 szczęśliwego 2015 ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, z portfelem mialam ten sam problem. Na szczescie na Boze Narodzenie dostalam w prezencie nowy :) Co do torebek - nigdy ich za wiele...

    OdpowiedzUsuń
  16. Pędzelki, prawo jazdy i aparat też są na mojej liście ;) życze spełnienia tych wszystkich rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi także marzy się nowy laptop. ;] Najlepiej Macbook.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice post!!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj też mam bardzo stary portfel i przydałoby się coś z tym zrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ajj portfel nowy i aparat też by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj, tak... aparat z pewnością by się przydał. :)

    OdpowiedzUsuń