piątek, 30 stycznia 2015

Ferie czas zacząć!


Witajcie kochani! Dziś tylko krótki post, byście nie pomyśleli, że o Was zapomniałam. Zaczęły mi się ferie więc teraz będzie mnie tu trochę więcej. Niestety nie wiem kiedy przedstawię Wam moje zaległe denka, ponieważ wróciłam na jakiś czas do rodzinki, ale jak tylko będę w Opolu to obiecuję, że porobię zdjęcia i wszystko ureguluję :D 

Jakiś czas temu kupiłam sobie w Biedronce szczoteczkę do zębów, o właśnie taką:


Dzisiaj pierwszy dzień testowania. Za jakiś miesiąc napiszę troszkę więcej o tym urządzeniu. Macie ją też? Dobrze się sprawuje?

Muszę się pochwalić, iż pierwszy produkt z chciej listy (2015) został zakupiony :D
A o to mój nowy nabytek:


Portfelik kupiłam za 19 zł w sklepie New Yorker, bardzo mi się podoba, ale coś czuję, że ze względu na rodzaj materiału, za długo mi nie posłuży. No nic :D

Przyszła też do mnie niezapowiedziana przesyłka z firmy Yodeyma, też dostałyście?
W mojej paczuszce znalazło się 5 flakoników: 2 męskie i 3 damskie z czego jeden oddałam mamie, bo zapach nie przypadł mi do gustu. Za jakiś czas napiszę więcej na ich temat.


A teraz wybaczcie, ale zmykam! Przypominam o rozdaniu, trzymajcie się.
Ps. U Was też taka zima?



16 komentarzy:

  1. Z Yodeyma też otrzymałam paczkę z próbkami, ale zapachy nie przypadły mi do gustu... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tą szczoteczkę, fajna jest :) U mnie ferie dopiero za dwa tygodnie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka super zima! U mnie niestety nic.. trochę deszcze pokapał rano, ale też już przestał..

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi właśnie ferie się skończyły :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Feeerie, mi się właśnie skończyły :( ubolewam bardzo..

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypocznij na feriach! U mnie ostatnio stopniał śnieg i w sumie się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moje dzieciaki też zaczęły ferie, w poniedziałek wybywamy na narty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ostatnio wrażenie, że zima jest wszędzie tylko nie u mnie...
    A co do szczoteczki mam, ale chyba kupię sobie elektryczną - soniczna mi jakoś nie podpasowała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te próbeczki dostałam w grudniu :PP

    Zazdroszczę ferii, niestety pracujący nie mają tak dobrze :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanych ferii, miłych chwil! :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie niestety zimno, dużo śniegu, a teraz nawet lód :( Portfel bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka słodka szczoteczka :) No jeszcze tydzień i koniec ferii ;c

    OdpowiedzUsuń