niedziela, 25 stycznia 2015

Studencki chaos!




Kochani, wybaczcie mi! Wczoraj miałam wstawić post z zaległym denkiem, niestety nie udało mi się... Za jakiś czas wstawię dwumiesięcznych zdenkowanych, może tak być? Czekają mnie jeszcze dwa trudne zaliczenia i niestety nie mogę zawalić studiów. Już niebawem cały ten chaos się skończy i nadrobię wszystkie zaległości blogowe. Mam nadzieję, że nie jesteście źli? 
Przypominam, że jeszcze trwa rozdanie, zachęcam do wzięcia udziału ;) A teraz wracam do nauki, trzymajcie się ciepło! 

8 komentarzy:

  1. ucz się ucz, dobrze rozumiem co to znaczy nie mieć czasu,bo i u mnie zaczyna się gorący okres a ja zamiast kompletować notatki, przeglądam blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, że nie jesteśmy :D Też mam trochę nauki na głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam moje sesje.. Było nauki i zarywanych nocek! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia kochana, poradzisz sobie ze wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń