czwartek, 26 lutego 2015

3 in 1! Przegląd poczty, recenzja kremu BB oraz akcja NIEkupowania.




Witajcie kochani! 
Mam dziś dla Was mini recenzję kremu BB z Garniera, niewielki przegląd poczty oraz kilka innych informacji, które chcę Wam przekazać :D 
Już jutro przyjeżdża Daria, bo przez cały weekend znowu będziemy uczęszczać na kurs. W niedzielę mamy egzamin, a szczerze mówiąc nic nie zrobiłam... chyba trzeba zacząć się uczyć ;D Mimo nauki postaramy się nagrać coś dla Was, mamy nadzieję, że w końcu wyjdzie nam jakiś filmik, który może ujrzeć światło dzienne :D Trzymajcie kciuki! Ostatnio trochę przeginam i postanowiłam zorganizować kolejny raz akcję 2 miesięcznego nie kupowania, czy mi się uda? Musi, no bo przecież kto normalny w przeciągu 2 dni kupuje 3 szminki, chyba tylko Karolina :D Ale w końcu mam moje dwa cudeńka z Bourjois oraz wyczekany odcień fioletowy z Golden Rose, żyć nie umierać! 


W przeglądzie poczty za dużo Wam nie pokażę, mała paczucha (Everydayme) z kilkoma próbkami, ale lepszy rydz niż nic. Zostałam również wybrana do testowania kremu BB z Garniera, Wam też udało się załapać? Poniżej możecie troszkę o nim przeczytać.




Paczka z kremikiem (cera normalna, 5 w 1) przyszła do mnie totalnie niespodziewanie. Dopiero kilka dni później zostałam poinformowana, że zostałam wybrana do testowania tego produktu. Kremik przyszedł do mnie w nienaruszonym stanie, paczka była dobrze zabezpieczona za co ogromny plus dla firmy. Bardzo się ucieszyłam, ale mina mi zrzedła gdy tylko zobaczyłam odcień... Ech, to ma być produkt przeznaczony do bardzo jasnej cery? Garnier chyba sobie kpi, no ale cóż zrobić. Mimo, iż odcień znacznie mi nie pasował (minimum o 2-3 odcienie na twarzy) postanowiłam w zaciszu domowym wypróbować troszkę produkt, by poznać jego pielęgnacyjne działanie. W tym sprawdził się nie najgorzej. Wiadomo, że nie otrzymamy takiego nawilżenia jak przy zwykłym kremie, ale z pewnością specyfik ten nie narobi nam szkód, grunt, że nie wysusza. Produkt łatwo się rozprowadza, ale ma jedną ogromną wadę..... Nie wiem czy u Was też tak bardzo podkreśla suche skórki jak u mnie? Co do zapachu to jest hmm... cytrusowy, ale jak to mówi Daria, trochę pachnie jak kostka toaletowa :D Przyjemnie, ale tak łazienkowo, Kremik ten wykorzystam w lato, kiedy moja cera będzie trochę muśnięta słoneczkiem i wtedy też właśnie powiem Wam więcej na jego temat. Na dzień dzisiejszy uważam, że produkt ten nie jest wart swojej ceny. Za 20 zł kupię świetny podkład, który również nie narobi mi szkód, a krycie będzie dużo lepsze. Nie polecam, może zmienię zdanie latem :D
Ocena: 5/10
To właściwie tyle Wam chciałam o nim powiedzieć. A jak sprawdził się u Was?

Teraz nadszedł czas na napisanie coś o akcji :D

W związku z tym, iż postanowiłam zaoszczędzić trochę pieniążków organizuję kolejny raz akcję NIEkupowania. Tym razem 2 miesięczną, przyłączacie się?
Początek 01.03.2015, koniec 01.05.2015. Czuję, że będzie ciężko... Poniżej znajdziecie banery ;)


 1. 150x150
 2. 200x200

















To by było na tyle, trzymajcie się ciepło! 
Odwiedzajcie mojego fanpage na facebooku, instagrama, tumblr'a (znajdziecie tam moje inspiracje) oraz wchodźcie na odnośnik poza logiką (kolejny post dotyczący współpracy już niebawem)

27 komentarzy:

  1. Miłego testowania, do mnie też dotarła paczka z Everyday Me :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od 01.03? Hmm...czyli jutro jutro jak przyjade możemy wydać troche kasy! :D Wiesz, że przy mnie się nie oprzesz :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprę, kasa się skończyła ;D Wątpię, że kupię coś za 5 zł ;D

      Usuń
  3. Mam go i całkiem lubię, ale kolorki mają faktycznie ciemne.. Ja mam light i tak jest ciemny, chociaż byłam pewna że będzie dobry :D I nie podkreśla u mnie suchych skórek, wręcz przeciwnie jakoś fajnie nawilża :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam w lutym akcje nie kupowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mialam ten BB kiedys :) co do akcji - trzymam kciuki, zeby sie udala! No i oczywiscie za egzamin :) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym niestety nie wytrzymała aby nic nie kupować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak podkreśla suche skórki to zdecydowanie nic dla mnie. Ja używam obecnie CC z Eveline i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może pomyślę nad jakimś kremem BB w okresie wiosenno - letnim... Fajna akcja, ja jednak szykuję się powoli do ślubu, więc wydatki mam murowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na szczęście rzadko coś kupuję :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez dostałam te próbeczki :)

    Udanej akcji niekupowania. U mnei by nie przeszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. firmy mają zaburzone pojęcie "bardzo jasna cera" :/ przecież polki z natury mają jasne karnacje, a oni serwują takie ciemne podkłady, o kremach BB już nie wspomnę :p jedyny krem BB, który jest w miarę jasny to z Soraya z serii Piękna Cera :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Postaram się ograniczyć kupowanie w tym terminie, ale wątpię, żebym doszła do zerowych zakupów ;) W każdym razie będę się starać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba się jednak nie przyłączę do akcji-ostatnio trochę ubyło mi zapasów i z wielką ochotą kupuję coś nowego:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę udanych testów i wytrwałości w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz świetną fryzurkę! ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hah, my też jesteśmy "kosmetycznymi przyjaciółkami" :-) i przez ten kosmetyczny świat zbiegłyśmy się po 4 latach... ;-) pasja potrafi naprawdę niesamowicie łączyć <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznaję, że jeszcze nigdy nie używałam kemu BB :) Śliczne masz włosy , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Produkty przeznaczone dla jasnych cer często okazują się być zbyt ciemne... Niestety :( Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bym chciała się przyłączyć do akcji, ale niestety nie dam rady. :( W marcu zamierzam kupić zestaw 12 pędzli Zoeva (259 zł) i muszę kombinować kasę :D I ogólnie wiele zachcianek kosmetycznych, nie wiem jak się od tego odzwyczaić, chociaż mam tego tak dużo i tak ciągle kuszą nowości.
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewidentnie nie nadaję się do takich akcji :D. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przepadam za kremami BB , muszę i tak stosować podkład ze względu na popękane naczynka, a kremy BB ich nie przykryją niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  22. to imię ma moc, ja też mogłabym kupować i kupować i kupować.. ale kto to wszystko zużyje :P hehe

    OdpowiedzUsuń