niedziela, 22 lutego 2015

A miało być tak pięknie... przed kamerą. Poza logiką #2



Witajcie kochani! 

Cały weekend spędziłam z Darią. Właśnie pojechała do domu, więc postanowiłam, że wrzucę coś na bloga. Miałyśmy w planach zrobić coś efektownego. Nagrałyśmy mnóstwo filmików. Miały być testy na żywo i relacje z zakupów, ale niestety, gdy obejrzałyśmy klipy, nie wiedziałyśmy, czy mamy się śmiać czy płakać. :D Stwierdziłyśmy, że nie chcemy, aby wszystko się zmarnowało i..... ZMONTOWAŁYŚMY dla Was nasze WPADKI. A oto i one!


W przyszły weekend mam nadzieję, że uda nam się nagrać coś bardziej sensownego. Trzymajcie kciuki! ;D

Jak wiecie, uwielbiamy zakupy, więc większość czasu spędziłyśmy w galerii handlowej i w drogeriach (no nie licząc 15 godzin, które zajęły nam zajęcia kursu dla wychowawców kolonii). Pomimo moich starań nie potrafiłam się powstrzymać i przygarnęłam do mojej kolekcji kilka nowych produktów.





Jakiś czas temu Daria, moja dobra duszyczka obdarowała mnie kosmetykami, które z różnych powodów nie przypadły jej do gustu. Oj ona wie jak uszczęśliwić Karolinę ;D! Jak na razie, większość z tych produktów sprawdza się u mnie świetnie! Więcej o nich napiszę za jakiś czas, gdy już nabiorę całkowitej pewności co do mojej oceny.


Chyba zmęczenie dało mi w kość, bo nie mam dziś totalnie weny twórczej na pisanie dalszej części tego posta. Pozostawiam Was z naszym filmikiem, do obejrzenia którego zachęcam.
Miłego wieczoru!

Ps. zapraszam na bloga Darii klik klik klik.

21 komentarzy:

  1. Hahaha <3 śmieszny ten filmik :D uwielbiam was :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wariatki ;D pozytywnie nakręcacie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Filmik bardzo fajny! No i nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmik aż miło się ogląda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę go odtworzyć, ciągle BŁĄD :(

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet nie wiedziałam że jesteście z Opola Ja też jestem z Opola .:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Grunt że się dobrze razem bawicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam w takim razie na przyszły tydzień.
    Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. :0 może trzeba jakąś sciągę przylepic na ścianie :) albo załatwić prompter

    OdpowiedzUsuń
  10. Wariatki;D
    Fajne zakupy, kilka produktów z Twojej kolekcji chodzi mi po głowie od dłuższego czasu;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pachnie jak coś starego - najlepsze określenie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. widać że świetnie się bawiłyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteście urocze,fajny filmik :D
    ps.chciałam Cię zaobserwować i okazało się ze już Cię obserwuję :D
    ale Darii jeszcze nie,więc z chęcią kliknęłam :)
    Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma to jak dobry nastrój! :)

    OdpowiedzUsuń