wtorek, 3 lutego 2015

Armagedon! Aktualizacja włosowa (02.02.2015)



Witajcie! Znacie powiedzenie, że "kobieta zmienną jest"? W moim przypadku sprawdziło się to w 100 procentach :D Pomyślałam i wykonałam, pochopna decyzja? Nie! Po prostu nie myślę nad czymś kilka miesięcy, żeby to zrobić. Mówi się także, że piękna płeć lubi coś w sobie zmieniać wraz z nadejściem "nowego" życia, hmmm....


Podczas (trwającej jeszcze) intensywnej pielęgnacji miałam podcinać końcówki, tak też było do momentu kiedy trochę się zagalopowałam i stwierdziłam, że raz się żyje. Odpowiem już teraz na wasze pytania, które pewnie będziecie zadawać. A więc... Nie żałuję :D 




Wcześniej zastanawiałam się nad tak redykalną zmianą, ale nie brałam tego aż tak poważnie. W piątek podjęłam ostateczną decyzję i próbowałam oswoić ją z najbliższą rodziną. Łatwo nie było....
Każdy tylko mówił: "Nie rób tego, będziesz żałować", "Zobaczysz, będziesz płakać"... ble, ble, ble.
Żałuję? Nie! Płaczę? Nie! Więc to chyba znak, że mądrze podjęłam decyzję i mi się podoba ;)
Włosy mam zamiar sprzedać w najbliższym czasie, mam nadzieję, że zwróci mi się za fryzjera :D

A Wam jak się podoba? Lubicie też nagłe, drastyczne zmiany?
Co nas nie zabije to nas wzmocni!


31 komentarzy:

  1. Super :) Ja jestem obecnie na etapie zapuszczania, ale ciągle mi się zmienia, raz mam długie a raz krótkie. Krótkie szybciej się uczesze, umyje są lżejsze i chyba bardziej mi pasuję, ale dawno już nie miałam długich, więc od pół roku zapuszczam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ! :) <3 Bardzo Ci pasują takie krótkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie :) nie jestem fanką włosów do pasa i ta fryzura bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście mi bardziej podobasz się w krótszych :) Bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja coraz częściej myślę o takiej drastycznej metamorfozie. Większość moich koleżanek eksperymentuje i obcina włoski na najróżniejsze sposoby a ja ciągle zapuszczam i zapuszczam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezła zmiana! :-) Jednak nowa fryzura baaardzo Ci pasuje i wyglądasz w niej rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w październiku zrobiłam to samo ( do ramion obciełam włosy) :) i też nie żałuje!
    Wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zmiany, w szczególności na mojej głowie :D
    Bardzo ładnie Ci w krótkich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie Ci w obecnej fryzurze :) Jest bardzo twarzowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super ja ściełam długie to teraz mam krótkie ale musze zapuszczać na wesele :)

    pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie Ci w tych krótkich włosach! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odważna kobieta! Ale masz zadbane włosy! Ładnemu w każdej fryzurze do twarzy :) zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również ścięłam, nawet jeszcze trochę krócej. Cudnie Ci w takiej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz w tych włosach :) Odważna decyzja :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku <3 Jakbym ja miała takie grube, piękne i długie włosy nie ścięłabym ich. Żal mi by ich było, tym bardziej, że sama mam cienkie i rzadkie i takie to po prostu ideał. Ale pewnie sporo za nie dostaniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze wyglądasz w takich włoskach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Ja bym chciała kiedyś oddać swoje włosy, ale moje rosną bardzo wolno i po 1 muszę zapuścić za pupę żeby je ściąć. Póki co nie ma nawet co ścinać :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny post.:D
    Obserwujemy?
    Ja już!!
    http://domadomcia6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. wow , you are so brave! but the short hair looks very good :)
    lets follow eachother! just let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  20. Drastyczne zmiany są super :) Bardzo Ci ładnie w tej fryzurze. Ja też jakiś czas temu skróciłam moje mega długie włosy, i jakoś nie żałuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja osobiście nie lubię u siebie takich drastycznych zmian, ale Tobie ślicznie w tych włoskach :)

    Obserwuję, aby być na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz cudownie, naprawdę... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odważna z Ciebie kobieta. Ślicznie wyglądasz.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo radykalnie. Ale jak czułaś taką potrzebę. Gratuluję odwagi. Ładnie ci w nowej fryzurze.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję, włosy są po to, żebyśmy się z nimi dobrze czuły, a nie żeby na siłę zapuszczać do pasa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow :) najlepsze włosowe zdjecie jakie widzialam! Bardzo ladnie wygladasz, teraz bedziesz zapuszczala razem z Nami ;)

    OdpowiedzUsuń