niedziela, 8 lutego 2015

Uczestnicy biorący udział w moim rozdaniu! Proszę o przeczytanie tego posta (mały problem).

Witajcie kochane! Mam mały problem z postem, mianowicie coś się stało, że komentarze które dodałam nie pojawiają się (nie wszystkie). Nie martwcie się, bo wszystko jest pod kontrolą, jednak proszę o sprawdzenie (http://capelli-sani.blogspot.com/2015/01/kochani-co-powiecie-na-rozdanie.html#comment-form), który macie numerek w losowaniu. Komentarze od osoby z 83 numerkiem nie dodały się i nie da się nic z tym zrobić więc dodaję tutaj print screen'y. Sprawdźcie czy znajduje się wasze zgłoszenie na stronie, ponieważ zauważyłam, że usunęło się kilka komentarzy mimo, że tego nie zrobiłam. W związku z tym, iż rozdanie trwa do północy wszelkie kolejne zgłoszenia proszę o dodanie pod tym postem (można wstawić również pod postem z rozdania, ale nie gwarantuję, że komentarz będzie dla mnie widoczny). Jeśli zdarzyło się, iż czyjeś zgłoszenie jakimś cudem się usunęło proszę o napisanie go jeszcze raz pod tą notką do godziny 00.00 (po tej godzinie nie będę uwzględniać żadnych zgłoszeń). 
Wyniki rozdania pojawią się prawdopodobnie jutro lub we wtorek, paczka już czeka na jedną z Was! Trzymam kciuki i mam nadzieję, że nie pojawi się już więcej komplikacji.



A teraz czas na print screen'y!














Jeśli macie jakieś pytania odnośnie tego posta lub rozdania to piszcie je pod tą notką, na wszelki wypadek napiszcie również swój adres e-mail (jeśli nie będę w stanie dodać komentarza odpiszę na skrzynkę internetową).
Miłego dnia!

24 komentarze:

  1. Jest ok, widzę swoje zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach ten blogger potrafi czasami namieszać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Mädchen aus dem All
    E-mail: madchenausdemall@interia.eu
    mojego chyba nie ma więc dodaję jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
  4. Uff. Mój komentarz jest pod numerkiem 12 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mojego zgłoszenia na screenie w tej notce nie ma, ale jest pod notką rozdaniową, więc chyba ok? Mam nr 39 i 5 losów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Obserwuję blog jako: Natalia | JakPięknieByćKobietą
      2. Stronę CapelliSani na Facebooku lubię TAK Jak pięknie być kobietą
      3. Obserwuję na Instagramie TAK natalyyjka
      4. Baner TAK jakpiekniebyckobieta.pl
      5. Notka NIE
      6. Adres e-mail: natalyyjka@wp.pl

      Dodaję na wszelki wypadek, bo nie wiem czy będę jeszcze dziś na kompie, aby sprawdzić, co odp :D

      Usuń
  6. Na szczęście moje zgłoszenie jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam 32 nr :) ostatnio podzcas liczenia głosów na rozdanie miałam tak samo ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko oki
    Mam numer 68 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie wszystko w porządku ;-)
    Uff.

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba mnie usunęło >.<
    tak więc:
    1. Obserwuję blog jako:Basia S
    2. Stronę CapelliSani na Facebooku lubię NIE
    3. Obserwuję na Instagramie TAK jako watanukichan
    4. Baner NIE
    5. Notka NIE
    6. Adres e-mail: kamolikasup@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie też nie potrafię Cię znaleźć :(
      więc...

      Podczas losowania będziesz miała numer: 106
      Ilość losów: 2

      Usuń
  11. Mimo, że mówiłam, iż zgłoszenia mogą nie pojawiać się pod postem rozdania (tak też się stało)... miałam ich nie przyjmować, ale nie będę chamska... po sprawdzeniu komentarzy w projekcie pojawiło się kilka nowych osób więc uwzględnię je :)

    dobiezka
    Podczas losowania będziesz miała numer: 107
    Ilość losów: 3

    Beata Bedbarek
    Podczas losowania będziesz miała numer: 108
    Ilość losów: 3

    koka
    Podczas losowania będziesz miała numer: 109
    Ilość losów: 5

    karo18
    Podczas losowania będziesz miała numer:
    Ilość losów: 2

    OdpowiedzUsuń
  12. ROZDANIE DOBIEGŁO KOŃCA!!

    Kochani! Żadnych zgłoszeń już nie przyjmuję więc proszę byście nie dodawali nowych komentarzy pod postem z rozdania. Zaraz zabieram się za losowanie i postaram się dodać wyniki jak najszybciej ;)
    Osoba wylosowana najpierw będzie "sprawdzona" czy poprawnie napisała zgłoszenie i czy wszystkie informacje, których w nim użyła się zgodne z regulaminem. Jeśli zaś będą jakieś błędy zostanie wyłoniona kolejna osoba i tak do skutku.... Jednak gdy zwycięzca nie zgłosi się do mnie (czytaj regulamin) w przeciągu 3 dni losowanie będzie powtórzone, ale tylko 2 razy. Gdy sytuacje się powtórzą nagroda zostaje u mnie. POWODZENIA WSZYSTKIM!

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje jest pod nr 70:) Więc wszystko ok. Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń