czwartek, 26 marca 2015

Co dwie Karoliny to nie jedna #1 Ogórek, banan, olej kokosowy... Hit czy kit?



Witajcie!
Jakiś czas temu pisałam Wam, iż razem z Karoliną (KarolajnBy) nawiązałyśmy blogową współpracę. 
Postanowiłyśmy zrobić coś wspólnego i tak właśnie powstała maska z ogórka, banana i oleju kokosowego.

Niestety nie mam miksera ani blendera więc musiałam sobie poradzić inaczej. :D 
Wykazać mogła się tarka!

Maskę przygotowałyśmy z połowy banana, połowy ogóra zielonego i jednej łyżki stołowej oleju kokosowego. Po zmieszaniu składników powstała taka oto pięknie pachnąca, zielona "ciapka". :D
Maskę nałożyłam na wilgotne włosy. Po upływie 25 minut delikatnie umyłam je szamponem Balea, a następnie wtarłam niewielką ilość cudownego produktu pochodzącego ze Starej Mydlarni. 

No ale może przejdę do spostrzeżeń....
Mam mieszane uczucia co do tego zabiegu. Z jednej strony jestem zakochana, a z drugiej wręcz przeciwnie!
Kiedy dostałam informację od Karoliny, że mam się zastanowić czy chcę zrobić tę maskę, bo nie potrafiła sobie poradzić z wydłubywaniem ogórka, pomyślałam, że pewnie niewielkie ilości znajdują się na jej włosach... O nie! Ogórek, ogórek, przeklęty ogórek. :D Dwoiłam się i troiłam, a warzywko jak było na moich włosach tak było. Stwierdziłam, że nie będę się z nim męczyć, bo i tak codziennie myję włosy więc jak nie zejdzie z "kłaczków" dziś, to zejdzie jutro. 

Włosy wysuszyłam zimnym nawiewem i ku mojemu zdziwieniu doznałam szoku!

Włosy były cudowne!
Odpowiednio nawilżone, sypkie, lekkie i miękkie jak nigdy.
Co chwilę je dotykałam, bo nie mogłam uwierzyć, że takie efekty można osiągnąć dzięki ciapce z trzech produktów.
Hmmmm... ale czy zastosuję ją jeszcze raz?
Szczerze mówiąc to wątpię... Mimo, że moim włoskom maska przypadła do gustu w 100% to zabawy z nią jest co niemiara. Szybko i łatwo możemy ją przygotować, lecz problem tkwi w tym, iż jej składniki trzeba strasznie długo wydłubywać z włosów. Jeśli ktoś ma dużo czasu wolnego, lubi eksperymentować,to czemu nie, spróbować warto!



A tu przedstawiam Wam efekty jakie uzyskała moja imienniczka: 


Jesteście ciekawe co ona uważa na temat tej maski?
Zapraszam na recenzję Karoliny (klik klik klik)


To by było na tyle...
Będziecie też testować taką zieloną mieszankę?

Do napisania!

19 komentarzy:

  1. Właśnie się zastanawiałam jak sobie poradziłaś bez blendera :D nie wpadłabym na tą tarkę, dobrze, że u Ciebie lepiej się sprawdziła niż u mnie :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super efekt, no to teraz trzecia Karolina przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie, nie - zdecydowanie taka zabawa to nie dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie domowe maski, choć rzadko chce mi się bawić w ich przygotowywanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kiedyś wypróbuję, jak przyjdzie mi ochota na robienie takiej mikstury. =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zdecydowałabym się na takie eksperymenty z ogórkiem ;) hihi

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam właśnie recenzję u drugiej Karoliny i odstraszyła mnie od używania maski z ogórka, ale muszę przyznać, że Twoje włosy wyglądają po niej pięknie :) To ci dylemat...

    OdpowiedzUsuń
  8. No i obie widzę macie inne wrażenia :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt końcowy imponujący. Osobiście nie stosuję takich mikstur, bo zawsze brakuje mi czasu.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wypróbowałabym taką maskę, ale nie mam oleju kokosowego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam prosbe jesli masz troche wolnego czasu to czy moglabys poklikac w moje linki, nawet raz...bylabym ogromnie wdzieczna, jesli nie to rozumiem i przepraszam za zawracanie glowy

    OdpowiedzUsuń
  12. Karolinaaa ! :D wszystkiego najlepszego, dużo szczęścia, zdrowia, miłości, prezentów, spełnienia marzeń i oczywiście tego żeby blog się ciągle rozwijał, a włosy były zawsze idealnie ułożone :D sto lat :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łiiii, urodzinki mam w niedzielkę więc jeszcze przez 2 dni mogę się cieszyć ostatnim "naście", ale bardzo Ci dziękuję! <3

      Ale ja mam cudowną przyjaciółkę! :D
      Ps. Daria! Kocham Cię :*

      Usuń
  13. Muszę spróbować takiej mikstury :D
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam na mój blog :) http://coconutsweetness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 19 million visits, 193 Country in the World! and more than 18,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Poland______1363%20Members
    Happy Blogging
    ****************
    Thank you for following my blog - it is greatly appreciated! :o)
    i followed your blog, please follow back
    * * * * * * * * * * * *
    Get a special price for your blog! with compliments
    Best Regards
    Chris
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/13//15041305063118874513168272.png

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł na maseczkę;)
    Pozdrawiam
    nutkowa

    OdpowiedzUsuń