wtorek, 24 marca 2015

Dobra passa trwa! + Wyniki konkursu "Usta w roli głównej"



Witajcie kochani!
Ostatnio szczęście się do mnie ciągle uśmiecha. Z dnia na dzień czuję, że mój blog coraz bardziej się rozwija. Aż sama nie mogę w to uwierzyć! Jak sobie przypomnę początki, pierwsze posty i frajdę z każdego komentarza, ech... było ciężko. :D Cieszę się, że mam stałe czytelniczki, że obserwatorów ciągle przybywa... no ale dzieje się coś jeszcze! Mianowicie ostatnio dopadł mojego bloga szał współprac. Dziewięć miesięcy temu nawet o tym nie marzyłam, baaa nie przyszło mi nawet do głowy, że kiedykolwiek coś takiego mogłoby mnie spotkać. :D No ale wracając do szaleństwa związanego ze współpracami. W dzisiejszym poście będzie troszkę o dwóch kolejnych firmach, które mi zaufały (GAL, AllePaznocie), ale to zaraz... 

Teraz przejdę do tego, na co pewnie czekacie od dawna! 
Wyniki konkursu "Usta w roli głównej".
Wybierając zwycięskie zdjęcie nie sugerowałyśmy się jego jakością lecz brałyśmy pod uwagę głównie kreatywność. Z uśmiechem na twarzy informujemy, iż nagroda wędruje do Adrianny Leszczyńskiej (http://goldenmiu-world.blogspot.com). ;)
A oto jej zdjęcie:







Ze zwyciężczynią skontaktujemy się mailowo. Zachęcamy do brania udziału w kolejnych konkursach, które pewnie ogłosimy niebawem!








Więc teraz trochę o firmach. ;)

Po raz kolejny się nie zawiodłam. Paczki przysłano mi bardzo szybko, za co serdecznie dziękuję. Z obiema firmami miałam doskonały kontakt i nie musiałam czekać "stu" lat, by otrzymać wiadomość zwrotną, co bardzo doceniam.

GAL


Firma ta stawia na naturę i w związku z tym w składzie ich preparatów znajdują się wyłącznie naturalne składniki.

Do przetestowania dostałam 3 produkty:

Tran (olej z wątroby dorsza, 500mg)
Aż wstyd się przyznać, że to mówię, ale bardzo lubię tran i cieszę się z możliwości przetestowania go właśnie z tej firmy. W opakowaniu znajduje się 100 kapsułek w "otoczce" z żelatyny.


Znana chyba wszystkim odżywka keratynowa. Mam nadzieję, że dzięki niej moje brwi zaczną rosnąć jak szalone. :D Wyobrażacie sobie, że od ponad 6 miesięcy ich nie wyrywam ani nie reguluję? Wyglądają strasznie, ale uparłam się, że chcę mieć piękne, gęste i grube brwi. W czerwcu odwiedzę kosmetyczkę i na pewno pochwalę się Wam efektem. Z tego produktu cieszę się najbardziej!

Pomadka ochronna o aromacie arbuzowym. 
Pięknie pachnie i cudownie się ją rozprowadza na ustach. Nic więcej Wam o niej nie powiem, bo dopiero użyłam jej dwa razy. :D

Zachęcam do zapoznania się produktami GAL, na pewno znajdziecie coś dla siebie. 
Link do strony:
http://www.gal.com.pl/

Aaaaa! No i jeszcze jedno. :D Na samym dole bloga znajdziecie baner z odnośnikiem do konkursu fotograficznego zorganizowanego własne przez tą firmę. Chyba sama wezmę w nim udział, bo temat bardzo przypadł mi do gustu. Zachęcam do zabawy!


AllePaznocie

Dzięki współpracy z tą firmą mam możliwość przetestowania trzech lakierów do paznokci.
A oto i one:






Tak za 2 tygodnie, jak tylko trochę podrosną mi moje pazurki wstawię post ze zdjęciami. Jesteście ciekawi tych lakierów? Bo ja bardzo! :D

Zapraszam do zapoznania się z produktami tej firmy.
Link do strony:
http://www.allepaznokcie.pl/


Zapraszam Was na bloga Darii (klik klik klik), zachęcam do polubienia mojego FanPage na Facebooku oraz obserwowania mnie na Instagramie. Odnośniki znajdziecie po lewej stronie bloga. 

Trzymajcie się! ;)

17 komentarzy:

  1. Gratuluję współprac, szczególnie z AllePaznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również gratuluję, nic tak nie cieszy jak świadomość rozwoju i samorealizacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super zdjęcie :D zasłużona wygrana :) gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś olej z wiesiołka firmy GAL i dobrze go wspominam. Pomadka arbuzowa musi świetnie pachnieć, uwielbiam zapach arbuza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje, zdjęcie jak najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje ;) a firmę GAL obserwuję już od jakiegoś czasu, mają fajne produkty ;) allepaznokcie też mają fajne produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne zdjęcie konkursowe :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopiero widziałam to foto na blogu Twojej koleżanki, mam deja vi :O :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był nasz wspólny konkurs (w ramach projektu poza logiką) więc i wyniki podwójne :D

      Usuń
  9. Należała się tej dziewczynie nagroda, bardzo pomysłowe zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń