wtorek, 17 marca 2015

Nowe współprace (Stara Mydlarnia, Elamo)




Witajcie kochani! 

Jak Wam minął ten słoneczny, wiosenny dzień? Ja dzisiejsze popołudnie spędziłam z moim mężczyzną na świeżym powietrzu. Oby ta pogoda utrzymała się jak najdłużej... chociaż słyszałam, że w weekend ma spaść śnieg z deszczem. ;(

No dobrze, ale nie o tym będzie dzisiejszy post... Kilka dni temu nawiązałam współpracę z dwiema firmami (Elamo i Stara Mydlarnia). Na produkty nie musiałam długo czekać, co bardzo doceniam.


Jak tylko napiszę ten post zabieram się za testowanie. Już nie mogę się doczekać!
No ale do rzeczy!




ELAMO


Dzięki uprzejmości firmy Elamo mam możliwość przetestowania Olejku Makadamia. Znajduje się on w szklanej butelce o pojemności 50ml. Prawdopodobnie zużyję go do twarzy. Przeczytałam również, iż nadaje się do zwalczania cellulitu i rozstępów. Tak więc spodziewajcie się za jakiś czas dotyczącej tego notki.

Zapraszam na stronę internetową Elamo, na której nie brakuje olejowych dobroci i nie tylko. (klik klik klik)

A tutaj możecie zakupić testowany przeze mnie olej ;) (klik klik klik)







STARA MYDLARNIA


Jestem bardzo szczęśliwa, że firma ta zechciała ze mną współpracować! Po przyjemniej rozmowie z Panią M. zdecydowałam się na przetestowanie dwóch produktów z bogatej oferty. A oto i one:

Jako włosomaniaczka nie mogłam przepuścić okazji do przetestowania produktu nawiązującego do mojej "choroby". Wybór padł na silnie regenerującą maskę przeznaczoną do włosów farbowanych. Jutro rano pierwsze podejście!
Produkt ten możecie zakupić tutaj (klik klik klik).

Jak wiecie mam suchą, a nawet to bardzo suchą cerę. Od dłuższego czasu szukam kremu, który szybko się wchłonie a jednocześnie dobrze nawilży i nie podrażni moich wrażliwych oczu. Czy produkt ten zostanie moim ideałem? Sama jestem tego ciekawa!
A tutaj link (klik klik klik).

Zapraszam Was na stronę internetową Starej Mydlarni (klik klik klik). Jestem pewna, że znajdziecie tam coś dla siebie. Szczerze mówiąc ja przetestowałabym wszystko!


Trzymajcie się ;)
Do napisania!


22 komentarze:

  1. Ale fajnie, że tyle nowości do testów :) gratuluję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, zazdroszczę takich współprac :) Udanego testowania! Oby produkty się u Ciebie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. serio Opole? ;]
    nasze piękne miasto !
    poza tym gratuluję współprac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne produkty do testów :-) i gratuluję współpracy :-*

      Usuń
  4. Uuuu fajnie! Zazdroszczę :-) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nowych współprac i udanego testowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje i milego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujące kosmetyki. Życzę miłego testowania :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy, a ja dzisiaj robiłam wiosenne porządki w szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądają te kosmetyki z Mydlarni:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego testowania! Zaciekawił mnie ten krem do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kosmetyki muszą być cudne niech się dobrze testują:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego testowania Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mialam nigdy nic z tych firm, ciekawa jestem!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję współpracy ;) Same cudowności ;)

    OdpowiedzUsuń