poniedziałek, 13 lipca 2015

Co dwie Karoliny to nie jedna #3 Truuuuuuskawkowy zawrót głowy!



Witajcie!

Miałam małą przerwę w blogowaniu... ale chyba jej potrzebowałam. Czasami chciałam napisać, ale brak internetu, choroba i inne sytuacje mi na to nie pozwoliły, ale zdarzało się, że po prostu nie miałam ochoty. Liczy się stan obecny! 
Póki co mam dużo do nadrobienia nie tylko na swoim blogu, ale również na Waszych. 

Dzisiaj, po tej dość długiej przerwie przedstawię Wam domową maskę, która skradła moje serce. Wykonywałam ją z KarolajnBy i to właśnie dzięki niej zmotywowałam się żeby cokolwiek napisać. 



Składniki:
- truskawki (ja dałam 7 małych)
- olej kokosowy (jedna łyżeczka)
- miód (jedna łyżeczka)
- jogurt naturalny (jedna łyżka stołowa)
- jajko






Całość zmiksowałam i powstała truskawkowa mieszanina o lejącej konsystencji.



Po dość mocnym oczyszczeniu włosów nałożyłam na nie wyżej przedstawioną miksturę. Po chwili zorientowałam się, iż lepiej będzie gdy po prostu wsadzę głowę w miskę. W takiej więc pozycji odczekałam 10 minut po czym delikatnym strumieniem wody spłukałam włosy.

"Ziarenek" z truskawek było wszędzie pełno, ale dzięki TT i odżywce z Kallosa udało mi się ich pozbyć. Trochę bałam się, iż włosy będą mocno sklejone, ale nic z tych rzeczy! Po raz pierwszy zdarzyło mi się, że domowa maska przebiła wszystkie drogeryjne, przetestowane przeze mnie. Włosy po wysuszeniu chłodnym nawiewem były bardzo, ale to bardzo miękkie, lśniące, sypkie i idealnie dociążone. Zastanawiam się co przyczyniło się do tej "nienaturalnej" miękkości.. truskawki? hmmm... sama nie wiem, ale na pewno wykorzystam ten owoc do innych eksperymentów. No i jeszcze jedno! Włosy po niej świetnie się układają. Maska ta urzekła moje serce i póki co jest numer 1 na mojej liście.
Do przygotowania jej potrzebujecie zaledwie 2-3 minut. Spróbujcie, bo naprawdę warto! ;)



























Jeśli chcecie się dowiedzieć co sądzi o tej masce moja imienniczka to serdecznie zapraszam Was na jej bloga!


 A tu mały przedsmak zdjęciowy. ;)

Recenzja -> klik klik klik

Blog KarolajnBy: http://karolajnby.blogspot.com/
Instagram Karoliny: https://instagram.com/karolajnby_blog/
FanPage Karoliny: https://www.facebook.com/karolajnby



Do napisania! ;)

                            

40 komentarzy:

  1. Te zdjęcie nad wanną mnie rozwala :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie z maską na głowie świetne :D hehehe Ale szkoda by mi było truskaweczek :P Wolałabym je zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
  3. truskawki na włosy? a to dobre :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygladaja na bardzo sypkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Truskawek na włosach jeszcze nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam maskę z truskawek na twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne są takie domowe eksperymenty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie wolę jeść truskawki :) niech sobie działają od środka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. oj, wcześniej z pewnością bym je zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsze słyszę o takim wykorzystaniu truskawek hah :D

    OdpowiedzUsuń
  11. O, a to dla mnie nowość :P Zazwyczaj truskawki lądowały u mnie w brzuchu, a nie na włosach :P Ale powiem szczerze, że włoski wyglądają po tej masce na prawdę świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. NIe ma to jak naturalna pięlgnacja :) Efekt na włosach wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia :) szkoda, że sezon na truskawki powoli się kończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy pomysł wykorzystania natury i śliczne włoski. <3

    OdpowiedzUsuń
  15. tak uwielbiam truskawki,że chyba nigdy by nie trafiły na moje włosy. Od razu bym je zjadła ;)

    pozdrawiam,
    http://beiiser.blogspot.com
    obs=obs

    OdpowiedzUsuń
  16. Obstawiam, że dużo pomógł olej kokosowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. :D super maska. Chociaż truskawki wolę jeść :x, ciekawe jak moje włosy by na nią zareagowały.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł, a dla włosów bomba witaminowa :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna maska, może wypróbuje (:

    Mam prośbę. Pani z Dresslink zaproponowała mi współpracę, pomożesz mi? Poklikasz w linki? Bardzo proszę! Za wszystko się odwdzięczam ♥ Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Koniecznie muszę wypróbować tą maskę!

    OdpowiedzUsuń
  21. lovely post, happy Friday! :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacja! Już widzę, te wszystkie pestki, które kurczliwie trzymały się przy skórze głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z truskawkami jeszcze nic nie robiłam, muszę koniecznie wypróbować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. truskawki bym zeżarła prędzej niż je na łeb dała xd

    OdpowiedzUsuń
  25. no proszę jakie pomysłowe wykorzystanie truskawek ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądają Twoje włosy po tej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, nie pomyslalabym o uzyciu truskawek do zrobienia odżywki :D

    OdpowiedzUsuń
  28. prześliczne włosy! świetnie, że się sprawdziła... może w sumie też spróbuje.. boje się tylko wypłukiwania ziarenek!


    Paint it blonde

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne włosy :) Muszę spróbować, w końcu jest sezon na truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Woooow :D Mega ciekawy przepis :) Ale pestki z truskawek to musiała być masakra xD !!

    OdpowiedzUsuń
  31. o takiej masce nie słyszałam, chętnie wypróbuję ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie słyszałam o wykorzystaniu truskawek, ale jak oceniasz ją na TOP 1, będę musiała wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  33. Informacje te są bardzo przydatne i pomocne dla nas, Dziękuję bardzo, powodzenia :)

    Obat Miom

    Obat Gerd

    Obat Penyubur Kandungan

    Obat Jantung Bocor

    Obat Leukimia

    OdpowiedzUsuń