niedziela, 2 sierpnia 2015

Stara Mydlarnia - duet idealny?




Witajcie kochani! 

Znów piszę z wielkim opóźnieniem... przepraszam Was za to ale wpłynęły na to różne czynniki niezależne ode mnie. 

Dzisiaj w roli głównej dwa produkty do włosów, z którymi warto się zapoznać. 
A oto i one:



 Eco receptura Argan - Maska do włosów



Produkt znajdujący się w estetycznym opakowaniu został stworzony na bazie substancji aktywnych pochodzenia roślinnego. Zawiera olej arganowy, proteiny pszenicy i jedwabiu, keratynę, prowitaminę B5 i witaminę E oraz specjalnie dobraną mieszankę 12 ziół. Brzmi świetnie, prawda?
Maska ma zbitą konsystencję i bardzo elegancki, intensywny, kojarzący mi się z drogimi perfumami zapach. Jest w 100% naturalna... nie zawiera w sobie silikonów, slesów i parabenów. 
Czegóż chcieć więcej? :D





Ale przejdźmy do działania. Maska świetnie sprawdza się zarówno solo, jak i jako baza pod oleje. Nakładana na około 15 minut sprawia, iż włosy nie tylko pięknie pachną, ale również cudownie wyglądają. 
Miękkie, zadbane, dobrze odżywione i wygładzone włosy... właśnie tego możecie się po niej spodziewać. Dzięki produktowi z łatwością można ułożyć "kłaczki" bez dodatkowych specyfików. 
Producent obiecywał znacząco mniejsze prawdopodobieństwo wypadania włosów. Bzdury? Otóż nie! Mimo, iż moje włosy lubią trzymać się głowy, to faktycznie zdarzają się im gorsze dni. Dzięki tej masce kłaczków na szczotce lądowało o wiele mniej. Produkt bardzo dobrze się spisał i szczerzę mogę go Wam polecić. Ale żeby nie było tak kolorowo to muszę wspomnieć o istotnej kwestii. 
Produkt jest bardzo wydajny i naprawdę nie trzeba go wiele, by uszczęśliwić nasze włosy. Kilka razy przesadziłam, no bo przecież uwielbiam to robić i w zamian dostałam obciążone kłaczki, tak więc używajcie go rozsądnie. Co za dużo, to niezdrowo! ;) 


Eco receptura Argan - Jedwab do włosów


Ten produkt również jest z tej samej serii co maska. Skusiłam się na niego dzięki dobrym opiniom. 
Czy spełnił moje oczekiwania? Czytajcie dalej, a na pewno się tego dowiecie. ;)

Jedwab znajduje się w przezroczystym opakowaniu posiadającym pompkę
Kolor tak jak widzicie na zdjęciach jest żółty, a zapach identyczny do również testowanej przeze mnie maski.
Konsystencja podobna do wszystkich innych serum na końcówki włosów (dosyć lejąca, oleista).

Zastanawiam się czy produkt ten kiedyś mi się skończy. :D Używam go po każdym myciu włosów, a w ogóle go nie ubywa. Tuż to chyba cud!

Nakładam go na całą długość ze szczególnym uwzględnieniem końcówek i gwarantuję Wam, że jedna pompka zdecydowanie wystarcza.






Jedwab bardzo dobrze sprawdza się w połączeniu z maskami i olejami
Włoski dzięki niemu zyskują blask i elastyczność. Łatwiej się je rozczesuje, a końcówki się nie rozdwajają, ale co najważniejsze nie obciąża! ;) 
Świetnie wygładza i nawilża.
Polecam każdemu.





Dziękuję firmie za możliwość przetestowania produktów i zachęcam wszystkich do skorzystania z ich oferty.
Wszystkie kosmetyki Starej Mydlarni są na wysokim poziomie i przyznać muszę, że jeszcze na żadnym z produktów się nie zawiodłam.




Do napisania! ;)

19 komentarzy:

  1. Nie miałam tych kosmetyków, ale olejek do włosów by mi się przydał w :)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba produkty chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ciekawe jakby się u mnie sprawdziły :)

      Usuń
  3. Już ucieszyłam, że coś ze Starej Mydlarni, ale akurat nie lubię oleju arganowego :P

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś nie dla mnie:D oszczędzam xd

    OdpowiedzUsuń
  5. przygarnęłabym taki duecik :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Olejek z chęcią bym chciała znaleźć u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym sklepie zawsze tyle produktów mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie kusi mnie ta firma.. Ale mam tyyyyle zapasów.. Kiedyś się skuszę ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. podobają mi się oba produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tam kupować :) mają ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te produkty są świetne - tak naprawdę jestem zmuszona kupować takie eko produkty, bo moja skóra jest naprawdę wrażliwa. Dzięki za recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym je wypróbowała, moje blond włosy potrzebują dużego nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią wypróbuję oba produkty! Jestem bardzo ciekawa ich zapachu :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie miałam styczności z tą firmą osobiście, ale słyszałam o niej dużo dobrego i pewnie w końcu się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo żałuję, że nie mam dostępu do tych kosmetyków, jestem baaardzo ciekawa zapachu maski! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Polecam Argan bardzo dobrze działa

    OdpowiedzUsuń
  17. Korzystam z obu produktów :)

    OdpowiedzUsuń