czwartek, 24 września 2015

Denko gigant!



Witajcie kochani! 
Bla, bla, bla... kolejny raz Was przepraszam, no ale nie chcę się tłumaczyć, bo sama jestem sobie winna. Miałam plany, że w wakacje będę pisała regularnie, przynajmniej 2 razy w tygodniu... Nie wiem dlaczego, ale czas, który miał być się stracił. Nie robiłam nic specjalnego, a tu raz, dwa, trzy i koniec września!
 Już za kilka dni rozpocznę kolejny rok studiów i wiecie co? Poniekąd się cieszę! W końcu wrócę do normalnego trybu i znajdzie się czas na wszystko. Dziś jak zerknęłam na swojego bloga to się załamałam... zaniedbałam Was i jednocześnie siebie. Jestem ciekawa czy w ogóle ktoś tu jeszcze zagląda... 
Obiecywałam Wam już wiele razy, że będę pisać regularnie, tak jak kiedyś... i co? No właśnie nico! Teraz robić już tego nie będę, bo zamiast się poprawić, jeszcze bardziej się cofnęłam. 
Powiem Wam..., a raczej zrobię wszystko, by na blogu pojawiały się regularnie posty. Potrzebuję tego! 
Ach.. wygadałam się więc mogę Wam pokazać moich zdenkowanych. 
Czy Wy to widzicie? Maj, czerwiec, lipiec, sierpień i wrzesień! Kiedy ten czas zleciał? 



Tym razem nie będę rozpisywać się na temat zużytych produktów, bo chyba bym do jutra nie skończyła pisać tej notki. Postanowiłam, że w kolejnym poście (pojawi się jak najszybciej się da!) zrecenzuję produkty (z tego denka), które szczególnie mnie urzekły. Zdradzę Wam, iż niebawem pojawi się również post na temat wybielającej pasty BLANX. Myślicie, że się u mnie sprawdziła? :D Póki co nic Wam nie powiem!

Do napisania!
Ps. Nie gniewajcie się na mnie, poprawię się! :D

25 komentarzy:

  1. O kurde :D Nieźle! Jestem ciekawa, które z tych produktów polubiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już myślałam, ze to z jednego miesiąca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurde, naprawdę ogromne denko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ niesamowite denko. Czekam na ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo w mordę :D Znam chyba tylko dwufazówkę z Ziai :D Ahh ja tęsknię za studiami, szkoda, że już dawno się skończyły..

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, nie cierpiałam zapachu tego antyperspirantu z Fa - jak dla mnie najgorszy z całej serii sportowej. Jestem ciekawa Twojego zdania o piance Nivea do twarzy, bo już jakiś czas jej używam i jestem z niej średnio zadowolona :P
    A co do czasu, to niestety tak jest, że gdy nie umiemy się zorganizować, to strasznie przecieka nam przez palce:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się zastanawiam, kiedy ten czas minął... znam kilka produktów z Twojego denka, złoty peeling z organique był bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O ja cie :D bardzo dużo tego ;D czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Na prawdę gigant! =) Czekam w takim razie na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja czytam ! :D:D

    Co do denka.. no spore :D Ja swoje robię co dwa miesiące. Za parę dni właśnie będzie najnowsze :P

    OdpowiedzUsuń
  11. o ale mega denko :) ciekawi mnie ta pasta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki gigant a miałam tylko maskę drożdżową :D

    OdpowiedzUsuń
  13. No to zaszalałaś :D ogrom zdenkowanych produktów! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Takiego dużego denka jeszcze nie widzialam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. O widzę płyny do demakijażu z Ziaji :D Też zużyłam dwa opakowania, ale chyba to nie dla mnie. Ten żel z nivei też miałam - fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna kolekcja! Ale chyba nie miałabym głowy do zbierania wszystkiego - mam instynkt wyrzucania pustych opakowań :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Patrząc na to wypowiedziałam niecenzuralne słowa... Niezłe denko, nie ma co :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty to mozesz sobie poużywac :-D

    OdpowiedzUsuń
  19. hej!
    Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award.
    Zajrzyj do mnie po więcej informacji :)

    www.bardziejmilo.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Ło matko, już się przeraziłam jak zobaczyłam to zdjęcie. Dopóki nie zobaczyłam, że to z 5 miesięcy xD

    OdpowiedzUsuń